Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 I løpet av de ca 2 siste ukene, har jeg hatt SKIKKELIG magekramper i ny og ne. Pluss litt rosa aktig utflod. Nå i disse tider skal jeg ha mens, den kom i dag. Men helt svart, og klumpette og merkelig. Sist mens var heller ikke helt normal. Hva kan være galt?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 eeh..virker som du har hatt en spontanabort.. det du forklarer kan være levra blod..med embryo rester.. akkurat sånn jeg hadde det da jeg hadde SA sist..med smerter.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Jeg tenkte litt på det. For sist da jeg hadde mens, kom det en stor klump med mye hvitt slim i. Og nå, i det svarte er det også litt hvitt i. Men bør jeg gjøre noe med det? Eller ordner kroppen det selv?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Blod som er mørkt og levret bør alltid sjekkes.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Det er to uker siden jeg trodde jeg hadde mens (som kan ha vært en spontanabort). Å nå kommer det svarte. Er det vanlig det tar så lang tid?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Sånn har jeg alltid når jeg har mensen, men det er nok fordi jeg har hormonspiral.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 ta deg en legesjekk du.. for de vil nok forsikre seg at alt er ute...hvis ikke får man noe for det også...)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Mensen min begynner alltid med å være rød, så lysebrun og så ganske svart på slutten. Trodde det var normalt jeg. Hender det er litt klumper også, men de er så små. Men tenkt at det er resten av den hinnen som kommer ut hver mnd, den er jo ganske svulstig og tjukk så normalt med litt klumper, tror jeg da..hehe
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 Ja, men nå begynte det med det svarte klumpette. Og det varte bare en dag. Har magekramper i dag. Åhr. Hater å gå til lege for å forklare slike ting. Men får vell bare gjøre det!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #10 Skrevet 12. november 2008 Gå til gynekolog, ikke lege. Eller gå til lege først, for så å få en henvisning til gynekolog. Da er du dobbelt sikret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå