prøver på nr 3 Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Ja, jeg er nå såvidt begynnt med mitt tredje svangerskap. Og saken er den at jeg føler jo at magen synes allerede. Har en ganske flat mage normalt sett (men som blir større når jeg av og til blir "oppblåst" og sånn). Jeg har liksom et behov for å skjule dette en god stund til, så det er litt kinkig. Tror kanskje ikke noen stusser, men på kvelden spesielt, så synes jeg magen er stor altså - og det går liksom ikke å "holde inne". Satt i sofaen på syforening i gårkveld og holdt armene svært strategisk hele tiden he he Kan dere si noe om hvordan dere har utviklet dette??
lchristin-nydelig tulle Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 hehe.. det samme her. fikk mage m en gang. venter nr fire nå om tre mnd og føler meg til tider høy gravid. jeg også følte for å holde det hemmelig...men det var jammen ikke lett. naboene så det ganske fort, og gravid faktene kom visst veldig fort her uten at jeg visste det og dem som har vært gravide merker visst sånn raskt... ingen ide om hvordan. lykke til videre i svangerskapet!!
barn nr 5 på vei:) Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 er selv i uke 7..har altid vert tynn så magen trer fram fort.d er jo bare luft og hormoner som jer at magemusklene slapper av..men eg har ingen sjangs til å komme oppi mine favorittjeans lenger.går me store klær for å ikke bli avslørt..har og vokst fra en minus A til full Bcup.d vises jo og:)
sunniva3 Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 hei. godt å høre at flere føler på dette. er i midten av uke femten, men etter str på magen skulle man tro jeg var 6 måneder på vei. blir spennende på ultralyd:)
Gjest Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Med nr 3 kom magen veldig tidlig, ja. Kunne ikkje skjule det lenge...
to_tette? Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 er 2.gangs gravid, og synes jeg så gravid ut med en gang! dvs ved ikm. masse luft + magen fikk rund form med en gang kanskje fordi det ikke er så veldig lang tid siden forrige graviditet. men forskjellen mellom 1.gang og 2.gang har jevnet seg ut til nå, er ikke så veldig mye større enn jeg var første gang på samme tid nå. er bare 16 uker på vei, spent på hvordan det blir videre, var ganske diger, blir kanskje enda større denne gangen??
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 jeg er også stor på magen, men nå er det bare litt over ett år siden jeg fødte nr to, men, har vert hos jm her om dagen, og hun kjendte på magen, og livmortoppen er nesten helt oppe med navlen min allerede, (jeg er 12 uker på vei) så den er som en ballong som har vert blåst opp før og sluppet luften ut av, og når man blåser i ny luft, blir ballongen kjempe stor til å begynne med... (fikk den forklaringen av en jm i forige svangerskap)
vilenna Skrevet 13. desember 2008 #8 Skrevet 13. desember 2008 jeg går i mmitt andre svangerskap å er veldig liten av meg både den ene å andre veien jeg fikk å mage veldig tidelig i 2. svangerskap i forhold til første å da spesielt på kvelden, tror det er ganske normalt, men det meste av det har med oppblåsthet å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå