Gjest Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Det er en rimelig spillemaskin som kobles til tven, selges bla a på Toys R Us til rundt 600 kr. Det er en del barnespill å få kjøp til den, som postman pat, cars, Thomas toget etc. Kan brukes med en eller to joysticks. Lurte på å kjøpe en sånn til 4 åringen, men er usikker på kvaliteten. Noen som har den ?
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Vi har den. Helt ok, pedagogiske barnespill. Bra kontroll for barn, med store, men få robuste knapper. Barnet her i huset er lei den og spiller bare på Wii nå...hun er fem da.
Gjest Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Ok, høres bra ut. Vi har ikke noe annet spillegreier i hus - og min kjære og jeg er litt grønne på det området. Gutten vår har spilt litt på pc på et 13 år gammelt Tarzan spill, hehe. Men kun med tastaturet, siden vi ikke har joystick. Og før poden fatter virkelig interesse, så har det nok kommet en del nye versjoner av wii og ps tenker jeg. Gidder ikke bruke så mye penger på det nå, men kommer til å kjøpe det når han blir større.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 melkekua og to ulldotter: hvor lang tid gikk det før hun ble lei den da? Vi vurderer den nemlig til poden, men siden vi har playstation, så er vi redd for at han syns det er for "kjedelig"...
Gjest Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Samme erfaring her. Solid spill med pedagogiske greie spill, men ungene ble fort lei, nå står den og støver ned...
bobbi :-) Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Ville ikke kjøpt den. Vi kjøpte den i fjor til gutten som da var 3, har brukt den litt, og tenkte det ville komme flere spill. Men ser nå at det kun er de samme 6 spillene, og da var noen for barnslig og noen for jenter. Så de to spillene vi har er de eneste aktuelle... Alt for mye for dårlig grafikk og for få spill. Bedre da og bruke litt mer på skikkelig konsoll.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Tja, kanskje et halv år?... Fikk litt ny interesse da jeg kjøpte inn nytt spill. Men det var ikke mange gangene hun har spilt på det. Nå er det aldri. Mulig at jeg kunne ha kjøpt inn nye spill igjen da.;-) Har kjøpt inn Wii-maskin istedet, så da er det det går på nå. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå