Gå til innhold

Dåp og julebord! Har iiiiingen ting å ha på meeeeg ;P


glimt_i_magen

Anbefalte innlegg

Jeg skal i dåp til verdens nydeligste gutt på søndag, og på julebord med samboeren min lørdagen etter. Måtte jo ha nye klær, så stakk på HM og fant noen vide kjoler. Fant to som passet, men valgte den svarte for den kunne magen vokse i og ikke bli for stram så fort. Den var kjempefin... men passa vel helst på julebord og ikke i dåp.

 

Men så tok jeg frem mammatoppene jeg kjøpte i uke 5 (hehehe;-)), og da var de alt for store... Men nå begynner de å bli passe! Så sykt! Bare på 7 uker har magen min vokst dobbelt så mye. Så jeg tror jeg velger den hvite toppen (som jeg svømte i når jeg fikk den) og et skjørt som jeg håper passer enda...

 

Det er morsomt når det vokser! Selv om de ikke er ordentlig mage enda, ser bare ut som jeg har spist litt for mye. Har vokst kun på magen, så jeg da tror jeg at jeg har rett i at jeg tror det er gutt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal si meg enig at svart kanskje ikke passer i en barnedåp:) Kjempe morsomt at det vokser, men litt frustrerende også....

Plutselig så har man jo ikke noe og ha på seg, skulle kjøpe ett par nye jeans idag, men ble litt iritert fordi jeg ikke passet den str jeg pleier så da ble det ikke noe:(

Jeg har egentlig ikke noe mening om hva det er jeg, men sambo er overbevist om at det er en gutt og ei venninde er overbevist om at det er ei jente så skal bli veldig gøy og få vite det når den tiden kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...