Gå til innhold

Morten, frieren i Bonderomantikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han bør vi passe på at IKKE formerer seg.. Jenter: Hold dere unna!

Makan til brødhue!! Også den fine jenta han er hos!! Hun er bare 23 år og knallreal!!

Gud hjelpe, han blir irritert for at han må konkurrere etter reglene :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har hvertfall NULL selvinsikt når han påstår at Håvard tar plass......

Jøye meg!! Dårlige sosiale antenner!!!!!

Skrevet

Noe spesiell ja, men det er jo hans tap at han ikke kan være i hus med han andre. Syns først han var ganske sjarmerende jeg.. Han kan jo ikke ha noen følelser for Ragnhild, ellers hadde han vel ikke dratt...

Skrevet

Tenk deg han på byen a- litt småsjalu og brisen!!

Og med eventuellt våpen eller dop innabords!

Hold your horses!!

hehe

Skrevet

Syntes han var søt fordi han var ærlig og rett fram. Fram til nå, dette ble vel litt vel mye! Er jo bare positivt å ha to forskjellige alternativer, og ikke to som er kliss like. Men han synes vel ikke det. Han får ha lykke til med kjærligheten videre etter at halve Norge har sett dette, haha.

Skrevet

Ja HVA ER det med han da?? snakk om liten guttunge.. haha snakk om å dumme seg ut!

Skrevet

Enig med dere!

Jeg også syns han var morsom først.

Etterpå er han bare slitsom med sitt voldsomme eksponeringsbehov og store ego.

Nå sitter han sikkert og ser på at han driter seg ut.

Skrevet

Synes skikkelig synd på han, men han valgte en feil framgangsmåte nå.

Synes han er skikkelig søt! Og han Håvard er jo helt på tryne da! Sånn sporstidiot som faktisk smisker ja.

Mortens feil er at han ikke klarer å komuniserer med hu jenta! Men tror ikke hun er den rette for han. Han trenger en mer livlig og artig jente.

Skrevet

Gi de ei flaske sprit og ei slegge så får vi se ekte Bonderomantikk!!

Skrevet

Har aldri likst han, han er en rappkjefta kranglefant. dust assa.

Virker jo mye mer voksen og snill og tolmodig han siste syns jeg

Skrevet

Egentlig skjønner jeg at Morten ikke holdt ut med han Håvard for å si det sånn, men jeg synes det var dumt at han valgte bort Ragnhild da..

Både Magnus (han som ble stemt ut) og Morten reagerte på Håvard. Synes Håvard virker kjedelig, dessuten ser det ut som han har et veldig flatt følelsesliv og veldig småå sosiale antenner, siden han ikke hadde merka at det var anspent mellom dem.

gørr kjedelig altfor ordentlig muskelmann...

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Han virket jo helt på tur han Morten. Ser ut som Håvard er en staut kar, real og gode livsverdier. Han Morten så nok det han også og følte seg alvorlig truet. Det var til slutt usikkerheten hans som seiret.

Skrevet

Synes han kun er menneskelig og reagerer som de aller fleste ville ha gjort i den virkelige verden.

Synes det reality kjærlighets programmene er noe tull. Hvor mange forhold er det som kommer til å funke etter å ha vært igjennom det der. Ikke mange, og de som varer, varer kun lenge nok til å få seg en sydenferie av god kveld norge.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Har jo blitt både bryllup og barn i bonderomantikk da. Selv om jeg er enig i at det blir ganske så kunstig. Uansett så er det mer jordnært enn ungkaren, hvor absolutt alt er tatt ut av sammenheng. Men det har faktisk blitt barn og bryllup ut av det også:) Lett og grei underholdning er det jo da...Men smaken er som baken....delt

Skrevet

jeg og samboer satt og diskuterte ett eller annet i dag...og hadde tv´n på i bakgrunn... da jeg plutselig hørte en gutt som snakket litt motbydelig nesten til en jente... da måtte jeg bare stoppe opp, og skyve stolen min nær mere...han snakket om at han ikke likte måten ho snakka på..og væremåten hennes..og han var trønder...tror jeg... har ikke fulgt med på dette denna gangen jeg...

men er det han dere snakker om???

hva mere sa han? fikk bare med meg akkurat det der..om det er han dere snakker om..

Skrevet

Enig meg deg Søndre Nordavind at usikkerheten seiret.

Møkkamann han Morten, Barnslig. Han må jo bli slitsom i lengden? Som hele tiden skal være så himla morsom? Utrolig umoden fyr...

Skrevet

Det er jo denne Ragnhild som ikke klarer å skape god stemning rundt seg. Har bare oppfordret til at de skal konkurere seg i mellom, tar ikke ansvar for hyggen i det hele tatt. (Se bare på gjengen som bor hos Guro feks, rake motsetningen).

Og denne Håvard er jo en gal moralistisk treningsnarkoman, som i forrige episode mente han hadde så mye tilfelles med Ragnhild fordi de var så "enige om kosthold og helse og sånt" det er det han kaller å være "filosofisk". Skikkelig innlandshue.

Forstår godt at Morten ikke orket å være der. Hva sier det om Ragnhild da, at hun kan velge denne HÅVARD, det speiler jo av på henne også.

Tror denne Morten tenkte: "Hvis hun kan like han, hva skal hun da med meg. Jeg hater sånne folk som han."

Skrevet

Signerer anonym 11:54!

Skal si meg enig i at Morten ble VEL dramatisk igår... hadde kanskje ikke behøvd å "ta den fullt så langt ut" ..?

Men skjønner godt at han ikke orket å være der med han kjipe, treige og "filosofiske" Håvard.. HuffAmei ... ta seg en øl ..? Åh, gud!

Jeg ville (som Morten sikkert)også tenkt - hvis hun liker ham ??.. hva i ..... skal hun med meg da??

Han finner seg nok en mer passende dame!

Kunne tatt ham jeg .. var det ikke for at jeg allerede har en søt & goo trønder ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...