Kjærlighet <3 Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Som noen av dere kanskje vet mistet vi babyen vår tidligere i høst, hun ble bare 14 dager. Uoppdaget hjertefeil..Jeg sliter med tillitten til legene på sykehuset generelt og er blitt mer engstelig for de barna vi har.. Nå er saken slik at eldste jenta vår (4 år) skal inn på sykehuset i morgen, legges i narkose og stikk ehull på trommehinnene og legge inn dren. Jeg er kjempe redd for at noe skal gå galt! Livredd fr at den innsnevringen jenta vår har i ene blodåren inn eller ut av hjertet (husker ikke helt) kommer til å ha betydning for narkosen, selv omlegensier at den ikke har det fordi den er så liten som den er er hun ikke hjertesyk eller merker noe til dette i det daglige. Men dette er an av de legen som sa at Aileen hvertfall IKKE hadde hjertefeil, samme lege som lot være å undersøke henne bedre når hun bare ble verre. Sammen lege som tilsutt gjorde undersøkelsen av hjerte, men så altfor sent (det var gått så langt at hjernen hadde fått altfor stor skade pga oksygen mangel og Aileen fikk ikke operasjon). Enn om de tar feil på nytt, enn om de egentlig ikke har undersøkt henne godt npk, tenk om noe kommer til å skje??? Vi har jo fått erfare at det umulige skjer, alt kan skje.. Uff, grue sånn til i morgen,... gruer til å se at hun svinner henn pga narkosen... tror det vil minne meg om når Aileen forlot oss. Logisk sett vet jeg at jeg ikke burde være så redd, at det er en lett narkose osv... Men logikk fungerer ikke så godt hos meg for tiden.
♥♥♥ Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Uff, så vondt å ha det slik! Håper det går bra i dag på sykehuset. Lykke til!!! Klem
gutt09&spire11 Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Hei hei Nå har ikke jeg noen <3feil, men som liten har jeg tatt ut og inn dren 3 ganger og den narkosen/operasjonen blir nøye overvåket av mange leger!!! Masse lykke til, selv om du sikkert ikke trenger det:) Håper det var en smule beroligende...
Kjærlighet <3 Skrevet 12. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2008 Hei igjen:-) Nå er vi hjemme igjen fra sykehuset og alt gikk selvfølgelig bare bra:-)
mamma&piratene Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Flott å høre at alt gikk bra, nå kan du slappe av litt tenker jeg. Skjønner godt at du er redd. Ha en god kveld/dag, kos dere masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå