Gjest Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 kansje det er noen av dere som faktisk ikke er tilstrekkelig for sønnene deres. kansje noen av dere er late og krevende.. sikkert vanskelig å se det selv.. finnes alltid flere sider av en sak. hva dere skriver her kan oppfattes på en helt anna måte av andre.. forsvarer ikke svigermødre blindt. men jeg syns det blir så enormt med kritikk. akkurat som om dere er feilfrie..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Faktisk enig. Leste tråden "Hva er det verste dine svigerforeldre har sagt til deg" (eller noe sånt) inne på besteforeldredebatten, og der var det mange hårsåre svigerdattertroll! Ta dere sammen!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Du vil kanskje vise større forståelse for andres dårlige opplevelser med sine svigerforeldre når du blir eldre. Man blir gjerne litt mer mottagelig for andres perspektiv på ting etterhvert som man får litt livserfaring selv.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Nja, tror heller det er omvendt. At man får større forståelse og utviser mer aksept for at mennesker er forskjellige når man får litt mer livserfaring.
Gjest Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 ahaa så fordi jeg ikke tar alle under en kam så er jeg uerfaren?? hehe.. er jo akkurat det at jeg har større forståelse siden jeg tenker at en sak har flere sider hehe..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Da foreslår jeg at du slutter å lese innlegg om svigers
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #9 Skrevet 11. november 2008 Er så enig så enig :-) Og jeg har passert 30 :-) Om mamma kommer og hjeper med husvasken er hun såååå snill, gjør svigers det er hun frekk!! Samtidig gnåles det om likestilling og at sambo skal to like mye ansvar for husvask... Ja, da må jo svigers og kunne hjelpe til.. Om mamma tar med hjemmebakt brød er hun såååå snill. Gjør svigermor det er hun frekk og mener manikke klarer å fikse brød til sønnen hennes.. Kunne ramset opp mye.. Selvfølgelig finnes det forferdelige svigermødre på samme måte som det finnes forferdelige svigerdøtre og sønner.. Men jeg nekter å tro at så mange av svigermødre er SÅ grusomme mens svigerdatter bare er søt og snill og prøver sitt beste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå