Gå til innhold

Noen som har iPhone? Ang MMS


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjöpt den her i Norge, ikke fra USA. Og jeg trenger litt hjelp ang dette med MMS. Hvordan kan jeg få sendt det med denne? Fikk beskjed om å laste ned noe som het Swirly mms, men söket fikk ingen treff.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes ikke originalt på telefonen i allefall. Du har jo mail, på denne i stedet.

Skrevet

Tlf må jailbreakes først. Hackes, med andre ord.

 

På ipod1.no finner du guider på hvordan det gjøres, eller søk på nettet etter folk som gjør det for deg for ca 500 kr.

 

Husk at garantien ikke gjelder på en jailbreaket tlf, og at du ikke kan oppgradere tlf via itunes (VIKTIG å skru av automatisk oppgradering!) da den låser seg og du mister alt du har på den

 

Dette kan du lese mer om på div iphone-fora på nettet f.eks på ipod1.no

 

Dib er neppe det rette stedet..

 

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...