Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Har kjöpt den her i Norge, ikke fra USA. Og jeg trenger litt hjelp ang dette med MMS. Hvordan kan jeg få sendt det med denne? Fikk beskjed om å laste ned noe som het Swirly mms, men söket fikk ingen treff.......
Gjest Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Finnes ikke originalt på telefonen i allefall. Du har jo mail, på denne i stedet.
(0_o) Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Tlf må jailbreakes først. Hackes, med andre ord. På ipod1.no finner du guider på hvordan det gjøres, eller søk på nettet etter folk som gjør det for deg for ca 500 kr. Husk at garantien ikke gjelder på en jailbreaket tlf, og at du ikke kan oppgradere tlf via itunes (VIKTIG å skru av automatisk oppgradering!) da den låser seg og du mister alt du har på den Dette kan du lese mer om på div iphone-fora på nettet f.eks på ipod1.no Dib er neppe det rette stedet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå