Gå til innhold

Hvor møtte dere kjæresten/samboeren/mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som singel drømmer jeg jo stadig om å møte Mr Right, gi meg håp damer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg banket på døren hans... ;) Jeg og ei venninne skulle på konsert, og var innom kameraten til kjæresten hennes. Der var han...mannen i mitt liv...hi, hi... ;)

Skrevet

Jeg var på fest hos venninna mi, han var på fest hos broren til venninna mi (samme festen altså), jeg kom inn døra, der satt han, mannen i mitt liv. Tenkte faktisk "han skal jeg ha!" Og jeg hadde han på kroken etter 2 minutter. Viste seg at han tenkte ca. det samme som meg. ;o)

Skrevet

Møtte han på jobben. Vi blei godt kjent, og gode venner i ca ett år før jeg turte å kjenne på at det var mere følelser enn bare som venn. Men så treige som vi begge var, fant vi ikke ut av det før han skulle reise til utlandet med jobben i 6 mnd.. Var da jeg virkelig fant ut at jeg kan ikke være uten han.. Så påsken det året møttes vi i Italia, og hadde det kjempe koselig.

Da vi offentlig gjorde det for felles venner, sa alle: var det vi ha sagt hele tiden, dere passer kjempe bra sammen.

Skrevet

Gjennom det frivillige kulturlivet. Dirigerte begge to ;-)

Skrevet

Jeg må nok komme meg mer utenfor døra når jeg har barnefri med andre ord hehe

Jobben er ikke aktuell da jeg er den eneste under 50 der :-P

Skrevet

Tror fritidsaktiviteter er en fin arena, jeg - da treffer man jo mennesker som har samme interesser som en selv. Sjelden et dårlig utgangspunkt :-)

Skrevet

Ja,men jeg har ikke økonomi til fritidsaktiviteter som koster noe for tida. Men er jo ute med bikkja en del så kan jo være heldig en vakker dag hehe

Skrevet

På nettet, faktisk:))

Skrevet

Fant min på posten;)

Begynte i helge jobb på posten rett før han skulle slutte, så vi rakk akkurat å møtes før han slutta:)

Gjest .... ♥ ♥ ♥ ....
Skrevet

Vi kommer fra samme lille plass, så var vi på samme fest en gang :) (da var det gjort)

:)

Skrevet

Traff han helt tilfeldig på hyttetur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...