Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Spyr av rynkekremreklamene! Har ikke folk skjønt at rynkekremer IKKE virker! Bruker flere hundre kroner på svada som ikke gjør annet enn å fukte huden. kan liksågodt kjøpe hudkremen på KIWI..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Proretinol er nå en ting jeg også lurer på. Men jeg lurer også på om noen vet hva hårsement er....... Hørte det i en eller annen shamporeklame. Sikkert artig for reklamefolka å sitte å dikte opp nye ting:)
tante grusom master of law Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Hehe, hårsement! hahaha
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Ja, håret har naturlig sement må vite. Dog jeg har enda til gode å se en person med betonghår!
Gjest Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Se hva jeg fant, hvorfor sier de ikke bare A-vitamin, da: "Pro-retinol stems from a group of medicines called retinoids. The active retinoid is called retinol, or vitamin A. It sends a message to cells telling them to start producing more uniformally and rapidly. This corrects some features of damaged skin and stimulates the cells on the outer layers to produce new collagen and elastin. Retinol has been found to be effective in improving ageing and sun-damaged skin as well as acne. Those with sensitive skin that is prone to irritation or women who are pregnant should avoid using it."
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Det er ingeting. Bare et ord de finner på for at det skal virke ekslusivt. Samme gjelder for alle disse flotte tingene som finnes i hårprodukter. Første jeg lærte da jeg gikk frisør
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 He he, betonghår!!! Hva med silkeproteiner? Ville ikke den sjampoen egentlig koste veeeeeeeeeldig masse?? Ekte silke er jo billig...NOT!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 Det er faktisk en viss støtte for A-vit at det skal ha en effekt, men da må det så store mengder til at produktet ikke ville ha vært lovlig...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #9 Skrevet 11. november 2008 Ang det med rynker; det eneste dokumenterte som kan gjøre noe positivt med rynker, finnes i Roaccutan. Det er et av virkestoffene. Dette var det lege som uttalte i et program om slike produkt. eller hun nevnte virkestoffet, og jeg har brukt Roaccutan og da sto det virkestoffet på pakken;) Og det er ingen "lett" medisin, og jeg vil ikke anbefale den mot rynker, for å si det sånn. Huden blir så skjør, at du kan ikke vokse, uten at hele ytterste hudlaget følger med på voksstripsen.......Jeg prøvde det, så det vet jeg:( Meg som nevnte hårsementen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå