Fregnepetra Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Skal dit i helgen og skal ut på venninnelunsj på lørdag.... er det champagnelunsj noen plass?
PinkBabyDoll Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Bari (i Munkegata, litt fancy, går veldig bra der) Graffi (i Thomas Angells gate) Bare Blåbær (på Solsiden, mye å velge mellom og ikke så høye priser, men ganske sikkert STAPPE fullt på en lørdag) Dråpen (på Solsiden) Fuego eller Ajo (på Solsiden, har samme kjøkken og en liten men velsmakende meny)
PinkBabyDoll Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Ups, så ikke champagnelunsj, leste visst litt fort, men regner med de kanskje har det på Bari...
Iselilja Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Lenge siden jeg flyttet fra Trondheim nå, men var der i sommer på det som en gang var Ricks (heter det fortsatt det?), og da fikk vi champagne til lunsjen. Ellers er det masse bra caféer på Solsiden. Personlig liker jeg Vivaldi, Bare Blåbær og Dromedar godt, men som sagt lenge siden jeg bodde der. Generelt er Trondheim den beste Cafébyen jeg har vært i i Norge. Tidligere ville jeg sagt Erichsen, men den er desverre nedlagt. *savne*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå