Gå til innhold

Noen som har ukes meny?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har ukes menyer?

Driver og setter opp meny, men er litt usikker på hvormange uker om gangen. Nå har jeg laget for to uker og så har jeg laget en "lang" handleliste ut fra det.

Klarer dere å holde menyen eller blir det mye "tull"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har for en uke av gangen, men to hadde sikkert funket det også. Holder oss på en stort sett for å kunne handle uten bil.

Skrevet

Vi har en uke av gangen. Kan ikke handle inn til 14 dager uansett, og så ser vi ting litt an. Grønnsaker, melk og brød må vi uansett handle 1-2 dager i uken, så en ukes meny er det beste for oss. Vi setter opp menyen på søndag i felleskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...