Lille L Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Akuratt på denne tiden ca ble jeg mamma til verdens vakreste jente! Nå har hun fylt 2år og jeg kan fortsatt ikke fatte hvor tiden har blitt av.. Gratulerer med dagen babyen min!( hun er fortsatt min lille baby hehe) )
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer så mye med 2-åring =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå