Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 lei av de psykotiske trakkaseringene. han hadde ikke anledning til å komme på bursdagen hans eller. barnet er 7 år og får bestemme selv hvor det får være jul,nyttår osv. han tar sjelden kontakt for og ha han ellers. men plutslig får jeg melinger å da har han en dårlig dag eller noe. 6 år siden det ble slutt. gir seg aldrig, skal bestandig få meg til og ha dårlig samvittighet. enda begge har startet nye familier.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Var ikke så lett å skjønne helt..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 ? Dette var ikke lett å skjønne noe av? Har han faste dager, er det da han avlyser pga av at han har en dårlig dag osv?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 skriver i sinnet her. har stelt i stand bursdag. ønsket han velkommen men da kom det tilbake att han ville ha han og ordne bursdag. skjønner han godt men. sønnen vår vil jo være hjemme her som han bor fast! ett evig styr vær jul,bursdag, påske osv.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 han vil ha sønnen når det passer han og det er ca en gang tredje vær mnd... eller noe...alt skal gå etter han ...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Bursdag ser jeg ikke helt problemet med... Kan jo ha en bursdag hos deg og en hos far.. Ser ikke helt hvorfor dere skal ha det sammen hos f.eks deg når dere går så dårlig overens..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Hørtes jo litt merkelig ut, siden han også har "en ny familie"...hvis ikke han bor veldig langt unna? Uansett burde man vel ha en ordning på det, slik at du også kan planlegge litt... Får du fullt barnebidrag fra han da?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 Vi har egen jul og bursdag for datteren til samboeren min hjemme hos oss, dette fordi hun også er veldig knyttet til mine foreldre og søster m/barn - og jeg tror faktisk hun selv ser på det som en "bonus" at hun får to av hver. Noen fordeler skal jo også hun ha... ...og vi har veldig god kontakt med hennes mor!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #9 Skrevet 11. november 2008 kan aldri planlegge noe. han bor 35 mil fra oss... har bestandi bedd han og slik til jul , bursdag, men han vil ikke komme! jeg sender ikke barnet bort når det ikke vil selv.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #10 Skrevet 11. november 2008 Ærlig talt, her er det du som er vanskelig!! Forventer du at han skal reise 35 mil hver vei for en dag bursdag???? Og om han har egen ny familie, feirer han jo selvfølgelig jul med de!! Ser for meg at du har "påvirket" ungen til å ikke ville dra. Trodde det var far som ikke ville ha ungen, han har vel gitt opp å samarbeide med deg. Visste du at du kan miste hovedomsorgen om du lar vær å sende barnet til far for samvær? Om du snakker dritt om far er det vel klart at ungen ikke vil dit. Er lett å skylde på far, men noen gangen kan man jammen skjønne at han er en såkalt drittsekk... Skjerp deg!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #11 Skrevet 11. november 2008 snakker ikke dritt om han når barnet er til stedet, å jeg på virker ikke barnet mitt. å jeg nekter ikke faren samvær! men lov til og vise inntresse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå