Gjest Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Gutten på 1 år når foreløpig ikke opp til kokeplatene, men det er vel ikke langt unna. Hvordan fester man kaserollevern når man har innfelt kokeplate? Har fra kjøkkeninnredning og hvitevarer fra Ikea.
dårlig ånde Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 lurer jeg også. er i samme interiørsituasjon som deg.
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Bør kanskje mrn vi har ikke.. Har innebygd og knappene er på toppen av kokeplata (touch). Lager jeg mat så er jeg alltid der uansett...
Gjest Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Jeg har funnet denne på nettet: http://www.sikkerhetsbutikken.no/product/451670/_Kasserollevern_til_komfyr.html Men er usikker på hvordan den festes, med innfelt platetopp er det jo ikke mye å feste i.
Gjest Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Vi har aldri hatt det. Ser virkelig ikke poenget. Da han var så liten fikk han ikke henge rundt bena mine når jeg lagde mat eller så brukte jeg de bakerste platene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå