FruMamma med nr 2 Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Er dere flinke til å trene bekkenmusklene under svangerskapet? Jeg glemmer det liksom, helt til jeg plutselig må nyse eller hoste....
flypapir Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Tja, er litt flink hvertfall.. Men det er fordi det hjelper på smertene i symfysen (bekkenløsning) i følge fysioterapeuten min..
tingeling87 Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Uff, nei.. Jeg har ikke vært flink nok til det så langt, og det får jeg betale for nå.. Om jeg nyser og står oppreist, så klarer jeg ikke knipe igjen godt nok. Hadde ikke det problemet før jeg rundet 30 uker..
FruMamma med nr 2 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2008 Jeg glemmer det som regel, men blir minnet på det i ny og ned:) Var ganske flink i mitt første svangerskap, men ikke dette.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Der minnet du meg på det for dagen eg prøver å gjøre det hver dag, 20 knip hver gang.. Er ikke altid eg kommer på det men, har allerede(25 uker på vei) merket at viss eg ler eller noe så kan det komme litt urin ut av og til, så knip knip for meg ;P
Yarn Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Ja, med nummer to gjør jeg det, men det er vel egentlig fordi jeg ikke er helt ferdigtrent etter nummer en... : Om det er fordi jeg ikke trente med førstemann eller ikke, vet jeg ikke, men det tar tid å trene seg "inn" igjen her iallfall... Så jeg anbefaler dere absolutt å gjøre et forsøk på å trene litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå