Gå til innhold

Trener dere bekkenbunnen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere flinke til å trene bekkenmusklene under svangerskapet? Jeg glemmer det liksom, helt til jeg plutselig må nyse eller hoste....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, er litt flink hvertfall..:) Men det er fordi det hjelper på smertene i symfysen (bekkenløsning) i følge fysioterapeuten min..:)

Skrevet

Uff, nei.. Jeg har ikke vært flink nok til det så langt, og det får jeg betale for nå.. Om jeg nyser og står oppreist, så klarer jeg ikke knipe igjen godt nok. Hadde ikke det problemet før jeg rundet 30 uker..

Skrevet

Jeg glemmer det som regel, men blir minnet på det i ny og ned:)

Var ganske flink i mitt første svangerskap, men ikke dette.

Skrevet

Der minnet du meg på det for dagen ;)

eg prøver å gjøre det hver dag, 20 knip hver gang.. Er ikke altid eg kommer på det men, har allerede(25 uker på vei) merket at viss eg ler eller noe så kan det komme litt urin ut av og til, så knip knip for meg ;P

Skrevet

Ja, med nummer to gjør jeg det, men det er vel egentlig fordi jeg ikke er helt ferdigtrent etter nummer en... :

Om det er fordi jeg ikke trente med førstemann eller ikke, vet jeg ikke, men det tar tid å trene seg "inn" igjen her iallfall...

 

Så jeg anbefaler dere absolutt å gjøre et forsøk på å trene litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...