prekæs Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Det frister definitivt ikke meg. Ingen andre feriesteder heller. Jul skal feires hjemme. Flere?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Nei, ikke nå. Kanskje når jeg blir gammel, og barna er opptatt på annet hold?! =P
dårlig ånde Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 jeg har vokst opp i "syden". ikke et feriested men et vanlig, varmt sted. man feirer jul der og, men ikke like lenge. og jeg har definitivt ikke samme romantiske forhold til julen eller påsken som jeg har inntrykk av at mange nordmenn har. synes det er greit jeg, litt mye prat om medisterpølser her til tider.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Jul kan kun feires der hvor jeg får regjere på et velutstyrt og velfylt kjøkken, der hvor granbara borer seg inn i sokkene og der hvor pepperkakehuset knekker under vekten av melis og svidd sukker. =))
dårlig ånde Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 men du mente kanskje å sitte og trøkke på et hotell på gran canaria? jeg kan være enig med den, at det er hyggeligst å feire jul hjemme i huset sitt, ikke på halvoffentlige steder som restauranter ol.
prekæs Skrevet 11. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. november 2008 Jammen. Da er det jo hjemme. Hvis du bodde der, mener jeg:)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 11. november 2008 #10 Skrevet 11. november 2008 Ingen problem.. Hadde snuppa vært litt eldre hadde vi vært i thailand... Noe vi har vært hver år nesten.. Slippe unna alt maset og stresset.. GUD ja ja ja ja:)
dårlig ånde Skrevet 11. november 2008 #11 Skrevet 11. november 2008 ja jeg tenkte meg om, og skjønte at det kanskje ikke bare var Gilde og snø du siktet til
cherry coke Skrevet 11. november 2008 #12 Skrevet 11. november 2008 Nei, ikke i syden. Men kunne godt ha tenkt meg å tilbringe romjulen og nyttår i en storby.Har gjort det før og skal gjøre det igjen i år. Men selve julaften vil jeg ha hjemme=)
flypapir Skrevet 11. november 2008 #13 Skrevet 11. november 2008 Ja, det frister meg, men ikke hvert eneste år da.. Har feiet jul utenlands ganske ofte og synes det har en egen sjarm. Men har jo (som regel) vært sammen med en del familie de gangene jeg har vært på tur i jula..
MintCondition Skrevet 11. november 2008 #14 Skrevet 11. november 2008 Nei, det frister overhodet ikke meg.
Gjest -<<- Skrevet 11. november 2008 #15 Skrevet 11. november 2008 Næh. Det frister sjelden å befinne seg i Syden-Syden noensinne, så dermed heller ikke i jula. Men det fungerer fint å feire jul i et varmt land, for all del.
Mom2Two Skrevet 11. november 2008 #16 Skrevet 11. november 2008 Jeg hadde ikke giddet å feire jul på Gran Canaria, men et festligere varmt sted kunne jeg godt å feiret jul:-) Har feiret jul i NYC, det var kjempekos:)
Brava Skrevet 11. november 2008 #17 Skrevet 11. november 2008 Hvor er "Syden?" he he, jeg reiser ikke dit. Men jeg har feiret jul på eksotiske steder og i både varme og kalde land og synes det er topp også.
neekap Skrevet 11. november 2008 #18 Skrevet 11. november 2008 Skal feire jul med svigers hjemme hos de i Malaga i år og jeg må ærlig innrømme at det ikke frister stort.. Har lyst til å starte egne tradisjoner og de inkluderer snø (stort sett ihvertfall), peiskos og sølvguttene på tv :-)
prekæs Skrevet 11. november 2008 Forfatter #19 Skrevet 11. november 2008 "syden" er det stedet man spør andre om på dib om hotellet de har valgt er bra. Skjønner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå