Storebror & Lillesøster Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Har vært på første svangerskapskontroll og tatt blodprøver tok noen ekstra siden jeg har slitt med lav B12,så hadde jeg veldig høy puls så hun ville skjekke stoffskifte også,da jeg ringte for og høre på svarene sa de at det var fint. Men i dag da jeg kom til jordmor,så var hun inne på legesenteret og skjekket disse prøvene og da var det en stjerne ved svaret på stoffskifte prøven den var 0,23,hva betyr det? Hun mente da at den kanskje ikke var som den skulle.
Storebror & Lillesøster Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 ingen som vet
Dægern døtte Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Når det er stjerne ved et blodprøvesvar betyr det som regel at prøveresultatet var utenfor ref. området. Behøver ikke bety at det er noe galt for det. På legekontoret jeg jobbet før jeg gikk ut i permisjon så tok legen kontakt med pas. hvis svarene var slik at de burde følges opp. Nå spørs det hvordan stoffskifteprøve du tok da, finnes fler forskjellige. Men selv om prøven kun avviker litt fra hva man regner som normalområde vil den markeres med en stjerne. Så jeg vil nok tro det ikke er noe å bekymre seg for og at legen tar kontakt med deg hvis det er behov for oppfølging.
Storebror & Lillesøster Skrevet 13. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2008 Min verdi er 0,23 og det står vedsiden at normalverdien er 0,30-4,2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå