Gjest Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 ....men det har jeg jo ikke! I dag ble jeg kalt inn til læreren der hun spurte meg direkte, sikkert fordi noen i klassen har spurt henne, for de har hvertfall spurt meg. Jeg har allerede fra før fortalt om min sykdom som ikke er farlig, men som gjør at jeg absolutt ikke legger på meg... Nå har jeg begynt på noen nye medisiner som attpåtil gir meg dårlig matlyst, men dette går jo straks over, og elevene på skolen har spurt meg om dette før jeg begynte på de medisinene. de synes det er rart at en som har fått baby er så tynn, men jeg klarer jo ikke å legge på meg! spiser på skolen gjør jeg også! Hvordan gjøre sånn at folk skjønner at jeg ikke har spiseforstyrrelser??? Er så lei av rykter og samtaler med lærere og ditt og datt...
Gjest Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Struma med stoffskifte på ville veier bare...
-Hengebuksvinet- Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Om du jobber på skolen (assisten?) er det merkelig av læreren å kalle deg inn til samtale om dette. Det vitner om litt lite respekt, tenker jeg. I hvertfall om dere ikke har et nært venninneforhold. Vær ærlig. Drit i hva andre tror, mange er nok (så merkelig som det enn kan høres ut) misunnelige.
Gjest Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Glemte å skrive det, jeg er elev i en vgs klasse, klassen består av jenter i alderen 16-18 år...
Gjest Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 det frister jo å bare si det da, så har de en forklaring og spørr gjerne ikke så mye. Men det blir vel mer stress med hjelp og greier. Blir gal av dette her!!
mamman til to gutter Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Eneste måten å bli kvitt hvertfall det meste av sladringen er nok å fortelle om sykdommen og medisinene i en time. Da vet de hvorfor du er tynn og at du ikke har anoreksi, så kan de sitte der litt halvflaue over hva de har gått og snakket om seg imellom.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 jeg synes du skal kjøpe deg sjokolader der du spiser hver time og får det ned med deilig cola. smatt og nyt.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 11. november 2008 #9 Skrevet 11. november 2008 Enig med mamman til lille nurket!!!!
Gjest Skrevet 11. november 2008 #10 Skrevet 11. november 2008 Jeg føler at jeg spiser dagen lang når jeg er på skolen, jeg spiser veldig seint da, men har omtrent alltid mat på pulten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå