Gå til innhold

når er det min tur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

en god venninne av meg fikk en billett til Spania for å besøke ei annen venninne av oss, kjæresten hennes spanderte. Og det var det som skulle vippe meg av pinnen og få meg til å gråte nå. Jeg klarer ikke være glad på hennes vegne akkurat nå, klarer bare å tenke "når er det min tur??"

Føler virkelig at livet går meg imot for tiden, med trøbbel med bf, sliter på skolen, meg og guttungen konstant syke om hverandre, sliter med å gå ned i vekt og selvtilliten er så sinnsykt på bånn. Masse intriger i familien med dritt og baksnakking+ hjertesyk stefar, så er ikke der jeg kan henvende meg for å få støtte eller evt. avlastning akkurat. Har prøvd å spare penger for å bli med til jenteturen til Hellas til sommeren, men måtte innse at det ikke vil gå økonomisk med ferie neste sommer heller.

har så lyst på kjæreste, men har jo ikke mulighet til å møte noen. Og til syvende og sist føler jeg meg så stygg og feit at den dårlige selvtilliten min lyser ut og skremmer alt som er.

Sorry for sytinga mi....Måtte bare få det ut.

Må bare få ut litt syting

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet sååå godt hvordan det er.

Jeg har aldri penger, og hver gang jeg bruker de pengene jeg ikke har til noe ekstra, f.eks en kaffekopp med ei venninne, så får jeg dårlig samvittighet.

Min mor er psykisk syk, og skuffer meg gang på gang, med å ikke holde avtaler. Min far avlaster meg en helg i mnd, men livet der er ikke så lett heller. Mye krangling med han og stemora mi (synger vel på siste verset det forholdet også).

Jeg går heller ikke ned i vekt, går heldigvis ikke opp, men står uansett på stedet hvil.

Det er helt lov å syte. Når livet går deg imot er det sundt å få ut all dritten.

Det går over, det er jeg helt sikker på.

Skrevet

Vil bare si jeg føler me deg og vet nesten hvordan du har det hvertfall!

Det virker som om når noe er galt så er ALT galt!

Vekta står bom, folk har sjeldent tid, og det med å treffe noen er jo nesten umulig når en ikke av forskjellige årsaker kommer seg ut på noe som helst.. nei det skal absolutt ikke være lett...Men håp er det jo da uansett, vi får klamre oss videre til det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...