lisabet med gutt og jinte © Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Husker ikke hvordan jeg satte den opp sist, og evt når jeg gjorde det...Noen som kan tipse meg om hva den bør inneholde? Er vel bare en formalitet, de vet jo at jeg blir borte, liksom...???
Gjest Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Hei, ja.. Er bare å skrive når du ønsker perm fra xx dato til og med xx dato.. Noe mer trenger man vel egentlig ikke? Var ihvertfall det jeg gjorde Skal ha perm 19 Des, jippi =)
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 De har skjema på nav sine kontorer og på nav.no. Der kan du kjapt lete deg fram til det du trenger :-) Dette skal helst leveres arbeidsgiver 2mnd før fastsatt termin...
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 11. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2008 Ja, ja, da er jeg rimelig sent ute:-) Går ut i permisjon om en måned fra i dag.... Hvis de klager, får jeg bare si at jeg tar igjen... Arbeidsgiver brukte to måneder på å sende over sykemeldingene mine med skatte- og inntektsopplysninger til nav, så da kan vel jeg være litt treig også!!? He he, satser på at det ordner seg, jeg.
sol2002 Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 fristen er 12 uker vist du skal være borte i over 1 år står det på permisjonspapirenen mine som jeg fikk av min arbeidsgiver.
Gjest Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Jeg leverte for 2 uker siden. Nå sitter jeg å fyller ut skjemaet "Krav om ytelse ved fødsel og adopsjon" fra NAV. Er det flere skjemaer vi må fylle ut? Begynner å få dårlig tid...
HH72 Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Jeg sliter også. Stemmer det at det er to skjemaer-ett til arbeidsgiver(Melding om permisjon ved fødsel) og ett til NAV(Krav om ytelse ved fødsel)? Og hva skjer hvis man ikke overholder fristen? Har termin 4. januar og er muligens litt seint ute..
alene mamma88 Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 hmm... er man nødt til å sende søknad om permisjon til arbeidsgiver? er bare ansatt som ekstrahjelp.. og arbeidsgiver er fult klar over når jeg skal ut i permisjon og sånt.. jeg hadde ikke tenkt å sende inn noe jeg.. er det et eget skjema på nav som skal til arbeidsgiver då?
Maya_1 Skrevet 12. november 2008 #10 Skrevet 12. november 2008 Hvordan man søker arbeidsgiver er opp til hver enkelt bedrift, skjema på nav.no er vel bare et eksempel. Hos oss f.eks var en kort mail tilstrekkelig, da har vi det også skriftlig selv om de var klar over det på forhånd. Offentlige etater har ofte egne skjemaer som skal benyttes. Spør arbeidsgiver du.
alene mamma88 Skrevet 12. november 2008 #11 Skrevet 12. november 2008 ja oki.. kan vel bare sende inn et brev til arbeidsgiver for sikkerthets skyld.. skader ikke ihvertfall:) men hva skal et sånt brev inneholde? fant ikke noe eksempel på nav.no jeg:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå