lillelilly09 Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Hei dere, jeg har i ca et døgn hatt svært sterke smerter/kramper i magen. Som menssmerter, bare veldig mye sterkere. Klarer knapt å gå. Men blør ikke. Ringte legevakt natt til i dag, men de sa det var lite å gjøre dersom det er en SA. Ringte min lege i dag, han sa det samme. Smertene så sterke at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Er i uke 11, nesten uke 12. Har sett hjertet på ultralyd i uke 8. Kan dette være noe annet enn en SA? Eller MA? Og hvor lang tid tar det før en ev blødning kommer? Tar meg i å håpe det blir fort unnagjort, for dette er altfor vondt og utmattende over lang tid. Takknemlig for svar.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Vet ikke om dette er til noe hjelp.. men jeg hadde SA forrige mandag. Da fikk jeg litt rosa/brun utflod/blødning-aktig greier på lørdag. Litt rar følese i kroppen. Det var ingen forandring på søndag, men natt til mandag så våknet jeg av kraftige smerte og blødninger, og da var eventyret over for min del denne gangen. Men jeg hadde kraftige blødninger.. vet ikke hvordan det er med bare smerter..Jeg hadde hvert fall ingen tvil.. følte det på hele meg forrige lørdag. Var akkurat som jeg bare visste det. Men legen sa det er kroppen som ordner selv, så jeg trøster meg med det. Skulle blitt mamma i juni:( Jeg håper alt ordner seg for deg. Hørt mange historier, og de fleste jeg har lest så går alt bra Lykke til. Krysser fingrene for degXXXXXXXXX Nå får jeg komme meg ut herfra, og komme over det som har hendt. Håper på å komme tilbake hit:)
dinadina Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Jeg hadde så sterke smerter tidlig i mitt første svangerskap, og til tider klarte jeg ikke å gå oppreist. Da var det livmorbåndene som strakk seg, fikk jeg beskjed om. Og etter halvannen uke ga de sterkeste smertene seg.
Hemmeline Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Ville tro at om du hadde en SA så ville du blødd mye og ikke vært en tvil. Har selv hatt MA flere ganger og de gangene har jeg ikke kjent noe eller hatt noen smerter. Hvordan går det med deg nå da? Synes legen burde sjekke deg opp skikkelig hvis smertene vedvarer jeg altså...ikke bare si at de ikke kan gjøre noe hvis det er SA. Tror helt klart jeg ville ringt og mast om å bli tatt på alvor og blitt sjekket skikkelig hvis du har så store smerter. Håper på det beste! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå