Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Noen som har vært gjennom flere SA, og som har noen positive historier å dele med meg? Har jo ikke prøvd så lenge i forhold til mange av dere andre her inne, men har virkelig mistet motet helt, så noen solskinnshistorier hadde blitt satt stor pris på
Mikkemafian Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Jeg har ikke noen egen solskinnshistorie, men jeg kan dele min venninne sin.. Hun blir veldig lett gravid, og det er veldig bra, for hun hadde 2 sa før snuppa endelig kom til verden. Siste gangen hadde hun blitt behandet for lavt stoffskifte tror jeg... Og da satt den som et skudd.. Ingen problemer på veien i det hele tatt. Så det er mulig i hvert fall. Jeg sliter med å bli gravid, så der er problemet motsatt!!
vilsågjernehanr3 Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 hei! Vet ikke helt om dette er en solskinnshistorie, men litt solskinn er det iallefall!! Her er min historie: Først hadde jeg 1 SA, så fikk jeg en nydelig jente som nå er snart 5 år gammel. så hadde jeg 1 SA til før jeg fikk enda en jente som er 3 år. Siden jul har jeg hatt 4 SA uten at de har funnet noen grunn til det. Venter nå på hystroscopi, og finner de ingen tin der, får vi tilbud om assistert befrukning. Problemet mitt er ikke å bli gravid, men å beholde det. Men jeg er veldig heldig, har 2 flotte jenter, og er veekdig glade for det!! Håper det ordner seg for deg, og at du har like super gynekolog som meg, som har tatt meg på alvor hele veien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå