mammatilleander ogPatrick Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 jeg er 7+5 i dag, hadde bekkenløsning forrige svangerskap, går til fysio 2 ganger i uken.. når ble dere sykemeldt??? jeg jobber som sykepleier 75% på natt, jeg er bra i perioder, men har smerter hver dag.. i natt måtte mannen min hjelpe meg hver gang jeg skulle snu meg.. men jeg går ganske greit når jeg bare er hjemme (hatt fri periode nå) gruer meg til jeg skal på jobb i morgen.. huff jeg veit jeg klager.. sorry.. har en veldig aktiv gutt fra før og jeg er redd jeg ikke skal klare å ta meg av han i tillegg til å være på jobb.. hvor vondt hadde dere før dere ble sykemeldt?? jeg har ei venninne som og har bekkenløsning, hun er veeeldig dårlig derfor sammenligner jeg meg med henne, og derfor presser jeg meg på jobb i steden for å si nok er nok.. det er mye tråkking på natt og lange ganger, ikke ideelt for bekkenet akkurat.. jeg har gitt råd til andre her inne, men å sette begrensninger for seg selv er 10 ganger værre:( noen som har tips og råd, hva syns dere jeg skal gjøre????