mammatilleander ogPatrick Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 jeg er 7+5 i dag, hadde bekkenløsning forrige svangerskap, går til fysio 2 ganger i uken.. når ble dere sykemeldt??? jeg jobber som sykepleier 75% på natt, jeg er bra i perioder, men har smerter hver dag.. i natt måtte mannen min hjelpe meg hver gang jeg skulle snu meg.. men jeg går ganske greit når jeg bare er hjemme (hatt fri periode nå) gruer meg til jeg skal på jobb i morgen.. huff jeg veit jeg klager.. sorry.. har en veldig aktiv gutt fra før og jeg er redd jeg ikke skal klare å ta meg av han i tillegg til å være på jobb.. hvor vondt hadde dere før dere ble sykemeldt?? jeg har ei venninne som og har bekkenløsning, hun er veeeldig dårlig derfor sammenligner jeg meg med henne, og derfor presser jeg meg på jobb i steden for å si nok er nok.. det er mye tråkking på natt og lange ganger, ikke ideelt for bekkenet akkurat.. jeg har gitt råd til andre her inne, men å sette begrensninger for seg selv er 10 ganger værre:( noen som har tips og råd, hva syns dere jeg skal gjøre????
Gjest Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Jeg synes du skal ta til vettet. Som tidligere bekkenpasient, nå på runde to, så vet du bedre. Du vet at dette er hormonelt betinget, og at du absolutt ikke bør fremprovosere smerter. Du ender opp sengeliggende og ute av stand til å ta deg av ditt eget barn, hvis du fortsetter slik. Du har allerede store problemer. Kan ikke legen din nok om bekkenløsning til å forstå at 100% sykmelding må til for deg allerede, så får du fysioterapeuten til å skrive akkurat hvor store plager du har nå, og hva det vil føre til hvis du fortsetter som nå. Langvarige og smertefulle bekkenplager kan bli kroniske også. Så gir du brevet til legen. Nå må du tenke på deg selv, og barna dine først og fremst. Det tar mye lenger tid å komme seg etter fødsel når du først har vært sengeliggende og mistet masse muskelmasse. Reality check!!!!!!! (Da håper jeg du fikk det nødvendige spark i rumpen, og at du får et mye bedre svangerskap fremover).
mammatilleander ogPatrick Skrevet 11. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2008 tusen takk alienbud jeg trengte den:) nei legen min mener bekkenløsning er et norskt syndrom han.. men skal til jordmor til uken på grunn av dette, hun er litt flinkere til å pushe legen enn hva jeg er... håper jeg kan bli sykemeldt da.. er bare det at jeg er så forbanna samvittighetsfugl og tenker på alle andre fremfor meg selv, jeg veit jeg er dum, men er bare sånn jeg er:( var derfor jeg trang sparket alienbud takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå