Gå til innhold

Gravidtest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tok en clearblue digital test på lørdag som var positiv! En ny på mandag som var negativ. Tatt mange vanlige tester og alle får en utrolig svak strek etter 5 min, første gang så vi den så å si ikke, mens idag så jeg den, og når de har ligget en stund blir de sterkere. De har blitt sterkere for hver dag liksom... men er det skyggestreker?

Gravid eller ikke tro...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du har fått mange svakt pos så er det vel pos... og den digitale oxo, det er jo litt individuelt hvor sensitive hver enkelt test er... cb har en sesitivitet på 25ml eller hva det nå er.. og det betyr at det kan variere på hver enkel test, men at de slår ut SENEST på 25 ml/ul.

Så kan jo være noe sånn....

Eller ... når har du ikm? kan jo ha vært noe kjemiske greier....

Skrevet

Jeg vet ikke helt når jeg har ikm fordi jeg har hatt en abort i sommer og ustabil syklus etter det.... men tror jeg testet en positiv el for 14 dager siden! Så da har jeg vel ikm imorgen eller noe? Kommer el 24 til 48 timer etter positiv el test og mens 14 dager etter el?

Skrevet

Gå til legen og ta en test, så får du vite sikkert. Men jeg tror ikke så mange tester ville blitt positive uten at du var gravid! Svak strek eller ikke. Gratulerer!

Skrevet

Hører så mye snakk om slike skyggestreker så blir helt forvirret her... Og den dumme digital testen som er litt av begge deler...

Skrevet

Du er nok gravid.

Hvor sterk streken er kommer ofte an på mengden hcg i urinen.

Hvis testen du tok har en følsomhet på 25ml vil den på de fleste gi utslag 2-3 dager før forventet mens.

Hos noen slår den ut senre og andre tidligere.

Du skriver at du hadde en sa i sommer, og da er dette for lenge siden til at hcg fra den gangen fortsatt sitter i kroppen.

Så, gratulerer, du er nok gravid!

Bestill time hos legen og ta en blodprøve, så får du bekreftet det!!

Lykke til:)

Skrevet

Å neida... TR kom idag... Så da har en digital vist gravid og 5 clearblue gitt blå svak strek uten at jeg er gravid... Prøve noen andre tester neste gang jeg tror jeg! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...