Gå til innhold

Noen fra ikm uke 45 gruppa her?


vaskedama+♂ 09 og 11

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, eg e fra ikm uke 45!

 

Tror termin er rundt 19.juli. Hva med din?

Hvordan er formen?

Jeg er litt uggen i magen/kvalm, men ikke sånn at eg må kaste opp. I mitt forrige svangerskap kastet jeg opp fra dag 1 til jeg fødte, så derfor føler eg meg ikkje heilt gravid. Jeg forbinder gravid med å kaste opp etter det, men eg må nok bare slappe av og ver glad eg forhåpentligvis slipper unna med det denne gangen!

 

Håper vi kan følge hverandre opp her inne da! Kjekt å ha noen å snakke med! Har du fortalt det til noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! så kjekt! :-) Tror jeg har den 22, etter terminkalkulatoren her på BIM.

 

Er litt kvalm sånn midt på dagen, men ikke verre enn at det er til å leve med! Ellers er jeg kjempeoppblåst i magen! Snakk om å ha vonde luftsmerter! Håper ikke det kommer til å være sånn resten av svangerskapet.. :-(

Ellers har jeg legetime den fjerde desember, så er min første kontroll. Spira er jo ikke så kjempestor akkurat da, så blir vel bare blodprøver å slikt, kan vel ikke se noe på ultralyd da enda?

 

Meg og gubben holder hemmeligheten litt for oss selv ennå, men har lyst til å fortelle familien det på julaften selv om det er litt tidlig i svangerskapet enda da!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen her du også! litt kjekt å prate med noen som har termindato i samme tid.. de som har termin tidligere i mnd har jo kommet litt lengre enn oss! Rivende utvikling.. :-)

 

Noen symptomer du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk sting i eggstokkregionen to dager etter el. Og det fortsatte med varierende styrke til nå.

Puppene startet ikke før nesten ved ikm. Men blir ømmere og ømmere for hver dag som går.

Ellers har jeg merket at fordøyelsen går tregere og er småkvalm til tider. Men det går som regel greit så lenge jeg spiser ofte og lite. Men føler meg mett etter en liten youghurt...

 

Dere da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vondt i puppene en uke før ikm, har av og til følelse av å ha betennelse i de! Steinharde også.. Småkvalmen for av og til jeg også, men er ikke verre enn at jeg kan leve med det!

 

Fått noe legetime da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treg i fordøyelsen og småkvalm innimellom, men ellers bra! Glemmer meg ut av t at eg e gravid! hihi

 

Jeg slutta å amme for 10 mnd siden, men klemte bittelitt for moro skyld igår og da kom det litt ut! Vet ikke om d e positivt eller negativt, men det va iallefall fascinerende! :)

 

Skal på første kontroll tirsdag som kommer. Da håper jeg at jeg får henvisning til tidlig ul. Jeg mistet en gang før jeg fikk min første, og legen min har alltid vore grei med å roe ned bekymringene mine.

 

 

Dette blir kjekt jenter! Glede meg en heile haug t å fortelle d videre til familien, men vil vente til julaften! Det må vel være en fin gave å gi??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at legen tar deg på alvor da ihvertfall!

 

Tenker av og til at det bare er innbilning at jeg er gravid, tross vonde pupper og bobling i magen! :-) Nesten så jeg går og kjøper test for å sjekke en gang til! Godt gubben får meg litt ned på jorden igjen!

 

Lurte også på å fortelle til familien på julaften, har lyst til å finne på noe artig! Så en inne på 1 trimester som hadde lyst til å skrive et dikt å gi i gave til familien! Var ganske artig, lurer på å stjele den ideen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lyst å være med her ; )) Var med i 45 gruppa, men enda ikke fått mensen...dag 44 men bare negative tester desverre!! Mått bare inn å se til dere!! Morsomt at dere fortsetter å holde kontakten da : ))

Masse lykke til med alle magene og symptomene : D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da.. det var kjipt... Og så nå som du har fått håpet sånn opp! Du får prøve igjen på denne pp! Ikke noe å gjøre med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...