Gjest Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Jeg er en jente på 22 år som er gravid. Var på første UL idag og fikk vite at jeg er 5 uker på vei. Har vært gravid tidligere for ca. 2 år siden, men da spontanaborterte jeg. Jeg har prøvd å snakke med barnefaren om at jeg ikke vil ta abort for jeg vet jeg kommer til å angre på det, men tror ikke helt han skjønner det. Det som er enda vanskeligere er at vi ikke er sammen og han er fast bestem på at barn, det skal vi ikke ha sammen. Noen som har noen råd og gode tips om hva jeg bør gjøre,tenke på osv?:-)
Shiny84 Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 hva vil DU? det er DIN kropp, ikke hans. Han vet vel at sex uten prev er ganske usikkert!! kan takke seg selv da vett!! ellers får han jo ta på seg frakk.. he, he, he....
lillebøllaspringmadrass Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Du skriver selv at du ikke vil og kommer til å angre på en abort. Da synes jeg ikke du skal gjøre det. Du angrer aldri på et barn du er glad i.Verken du eller barnet trenger en mann/far for å klare dere fint i livet, Selv om det er lettere å være to. Du klarer alt når du blir mamma, og om du føler ting blir vanskelig er det aldri noen skam å be om hjelp. Om du ikke har familie som kan hjelpe deg kan du få hjelp hos Aline i Oslo.. Ikke la deg tvinge eller overtale til en abort. Det må være 100% ditt valg. Men la han være med å ta valget om han vil være tilstede eller ikke. Lykke til, uansett hva du velger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå