Rorrimamma Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Jeg har epilepsi og kjenner på forhånd hvis jeg får anfall. Nå fikk jeg tilsendt i posten Stesolidtabletter 2 mg. Det står at jeg skal ta en hvis følelse av anfall. Men ei venninne ble sjokkert når hun hørte at jeg hadde fått de tablettene. Det er visst slikt mange bruker å ruse seg på. Hvor mye tar de for å bli ruset? Blir nesten bekymret, hva vil skje om jeg tar en? Leser det gir ro i kroppen og musklene og kan brukes for de som har angst.
madame Mim Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 det er sant at noen kan misbruke stesolid for å ruse seg på.... MEN det er en vanlig medisin å bruker ved epilepsi. 2 mg er ikke en kjempe stor dose heller
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Hehe, stesolid ER et legemiddel, og er nok langt mer utbredt brukt mot kramper og muskelspenninger enn det er brukt som rus. Du har fått en lav dose (5-10 mg er helt vanlig dose hos voksne ved kramper), så det er ingen fare. Når det er sagt så er det ikke uten grunn at stesolid brukes som rus: det gir ofte en likeglad følelse, tretthet, svimmelhet og slike "russymptomer", men du blir ikke narkoman av å ta medisinen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå