Gå til innhold

+3 på eggehvite, hva vil d si? er d farlig?


Puuzen86

Anbefalte innlegg

Ble litt nervøs jeg nå da....:S Var på ekstra undersøkelse på Ahus i går å da målte de jo urinen. De sa ike noe til meg om d, men den faste jordmora mi ringte i dag å da sa hun at d, å at jeg måtte få en ekstra kontroll til legen før helgen siden d var en uke til jeg skulle dit...

Syns d var litt dårlig at de ikke sa noe på sykehuset i går da jeg var der siden d var så lite liv. noe de var enig i, men ikke gjorde noe videre med....

Så sitter å lurer litt på hva som skjer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm.. rart de ikke bemerket dette på sykehuset da???!!

 

men har du +3 på eggehvite (noe som jeg også forstår er protein i urin?!!) så er ikke dette helt bra da...

D KAN tyde på svangerskapsforgiftning uten at jeg nå skal si at DU HAR D så klart eller skremme deg...

Hvordan er formen din ellers da? Ødem i føtter'ne? Vondt i hodet?

dårlig form/kvalm? Og ikke minst hvordan er blodtrykket ditt??

Hvis du har flere symptomer av disse så bør du nok trappe opp for en ny kontroll ja, noe jeg synes du skal uansett da..

men du må også huske på at proteiner i urin kan også komme av at d har kommet med utflod etc i urinenkoppen når du tisset... :)

Så ikke bli for skremt nå da... hehe..

 

Men drikk my vann, dette renser "systemet" litt til du skal gi fra deg neste urinprøven, noe du BØR gjøre imorgen eller fredag da...

 

Lykke til!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dersom du har høyt blodtrykk i tillegg er det ikke bra, men dette er bare å dra innom helsestasjon eller lege for å finne ut av:o)

lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sopp?¨

Jeg har nemlig det, og fikk også H3 på urinprøven min i dag, jordmor mente det var derfor (har slitt med sopp i en uke). Men de sendte vel urinen din inn til dyrkning da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke noe om +3..

men jeg fikk vite at det blir utslag på eggevite,hvis det er litt utflod i urinen..kanskje du bare hadde mye utflod?=P

prøver bare å tenke positivt(at det ikke er noe galt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...