Gå til innhold

Hjelp..bursdagsgavetips til bestefar på 80..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har jo alt og er ikke sprek heller... dette er sååå vanskelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klassiske ting er jo slips, bøker, filmer, skrivesaker, skikkelig 7. sans, eller kanskje et pent skjerf. Ellers kan du prøve å tenke på hvilke interesser han har. Hvis han samler på noe spesielt eller liker å holde på med noe går det alltids an å få tak i en ny versjon av noe eller erstatte noe han bruker mye med en litt mindre slitt utgave.

Håper dette hjalp litt :)

Skrevet

Hva med en invitasjon til middag hjemme hos ham selv? At du og barna (hvis barn) kommer hjem til ham og lager favoritt-retten hans? Ingenting er mer verdifullt for de gamle enn tid med barn og barnebarn så vidt jeg har skjønt i alle fall.

Skrevet

Gavekort på fotpleie (det finnes fotpleiere som kommer hjem til folk), varmt pledd, lydbøker og ......ups, der stoppet kreativiteten min!

Skrevet

God pølse og en flaske vin? Jeg har gitt mye mat de siste årene til min morfar, han har etter hvert blitt veldig glad i tapas. ;) Har også gitt han gavekort på "helaften" med lillebror og meg.

Skrevet

Til den generasjonen så har vi mye pleide å lage proviantkasser, da bestefaren min ble 80 i august, så laget vi en kasse med forskjellige sorter med sild, han er en gammel fisker så det falt veldig i smak.

Skrevet

Gavekortideen syns jeg er fin. Vi har gitt gavekort på "valgfri dagstur" til bestemødre. Da har vi blitt enig om et sted å dra på biltur.

Et tips er å dra til et sted han er glad i og ikke har vært på en stund. Stopp på en kafe og kos dere litt, eller ta med nistekurv.

Tror mange eldre (og vi andre :) blir minst like glade for opplevelser som ting ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...