victomalia Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Han har jo alt og er ikke sprek heller... dette er sååå vanskelig..
lillenemi Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Klassiske ting er jo slips, bøker, filmer, skrivesaker, skikkelig 7. sans, eller kanskje et pent skjerf. Ellers kan du prøve å tenke på hvilke interesser han har. Hvis han samler på noe spesielt eller liker å holde på med noe går det alltids an å få tak i en ny versjon av noe eller erstatte noe han bruker mye med en litt mindre slitt utgave. Håper dette hjalp litt
Gjest Tale30 Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Hva med en invitasjon til middag hjemme hos ham selv? At du og barna (hvis barn) kommer hjem til ham og lager favoritt-retten hans? Ingenting er mer verdifullt for de gamle enn tid med barn og barnebarn så vidt jeg har skjønt i alle fall.
Hera Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Gavekort på fotpleie (det finnes fotpleiere som kommer hjem til folk), varmt pledd, lydbøker og ......ups, der stoppet kreativiteten min!
Trønderpia80 Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 God pølse og en flaske vin? Jeg har gitt mye mat de siste årene til min morfar, han har etter hvert blitt veldig glad i tapas. Har også gitt han gavekort på "helaften" med lillebror og meg.
sol2002 Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Til den generasjonen så har vi mye pleide å lage proviantkasser, da bestefaren min ble 80 i august, så laget vi en kasse med forskjellige sorter med sild, han er en gammel fisker så det falt veldig i smak.
smill Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Gavekortideen syns jeg er fin. Vi har gitt gavekort på "valgfri dagstur" til bestemødre. Da har vi blitt enig om et sted å dra på biltur. Et tips er å dra til et sted han er glad i og ikke har vært på en stund. Stopp på en kafe og kos dere litt, eller ta med nistekurv. Tror mange eldre (og vi andre blir minst like glade for opplevelser som ting ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå