1 Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Har som regel brukt ferske jordbær, men er det noe annet som går å ha på ostekaka?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 kiwi og stjernefrukt. spørs jo litt hvordan farge det er på ostekaka de da. husk at kiwi ikke holder seg så godt så ikke pynt dagen før...
aomeg Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Jeg bruker det jeg har for hånden, forrige gang ble det mandarinbåter.
Gjest Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Hvis du bruker bringebærgele er det veldig godt med bringebær oppå. Noen frukt og grønnskasforretninger har det enda eller du kan kjøpe de frosne? Mørk sjokolade er også veldig godt. Jeg pynta med sånne ferdig-greier du kjøper i butikken en gang med roser og dilldall på.. og sjokoladebokstaver. Det var til en bursdag:)
sveis Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 jeg pleier å strø på appelsinstrøssel. har ikke gelelokk på da.
Gjest Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Jeg har brukt halve druer, revet lime- og sitronskall og kakestøssel kjøpt i butikken... Ikke på en gang da Har ikke gelelokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå