:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 det er ordentlig trivlig her.. hihi... hadde prøve i dag og foredrag i går, så dette var min "belønning" til meg selv før jeg begynte på eksamenspensumet, har eksamen 26 nov. jeg vil ha det sånn her for alltid! :-)
It's all about me Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Å hjelpes. Er vant til å¨pynte lille julaften jeg, og det er ikke en dag for sent.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2008 hehe... jeg pynter juletreet lillejulaften. ellers pleier jeg å pynte litt nærmere desember, men det er jo så kos :-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Jeg pynter litt og litt hele veien mot jul (eller avreise hvis vi skal bort) For da merker nesten ikke sambo at det blir veldig julete her til slutt =)) og treet tar vi /jeg 2 dager før jul/avreise =))
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2008 hehe.. jeg tenkte på det. hadde jeg hatt en mann hadde han vel snud i døra og stikket på pub... hahaha. får se hvordan småen reagerer når han kommer hjem... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå