*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Vi har valgt å ikke vite kjønn, men man kan jo ikke annet enn å likevel være nyskjerrig:) Er det noen som har formening om hva det kan være? Del gjerne erfaringer:)
Babyønske �� Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 På vår lille gutt i magen har det lagt på over 150 hver gang. Nå blir det jo sagt at man ikke kan indikere kjønn ut i fra hjerteslag før rett før/under fødsel. Men om man allikvel skal "tro" på at man kan gå ut i fra det også tidligere så er det jente som har høye(over 140) og gutt som har lave. Og i mitt tilfelle stemmer jo ikke dette....
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Min jente har hatt alt fra 130 til 150, samme hadde gutten sist. Tror ikke du skal tenke så mye på det...
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 11. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2008 Nei, det har kanskje ikke noe å si, men var bare litt spennende å se om det hadde noen form for mønster:) Takk for svar:)
Gurine Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Begge mine jenter har ligget på rundt 150 slag i minuttet. Det gjør jenta i magen også, for vi venter jente nr. 3 om 1-1,5mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå