*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 OG VI ER GRAVID!!!!!!
Amia Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 HURRA!! Fantastisk - gratulerer så masse!! Soper inn alt babystøvet jeg kan Lykke til!!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer så masse )
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 11. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2008 Ja, jeg er helt i skyene. Må sjekke testen med jevne mellomrom! Har ikke gått opp for meg detta enda. Men testen var klar den!
Gjest Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 ÅÅ Gratulerer så mye til deg.. Heldig du =) Har du hatt noen symptomer i det siste eller?? Venter i spennning selv i disse dager se..
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 11. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2008 Jeg har helt siden fredag hatt veldig ømme bryst. Hadde en liten blødning forrige onsdag som jeg antar var festeblødning. Ellers hadde jeg "rar" utflod etter EL. Den var veldig våt, kjentes nesten som jeg tisset på meg og kan sammenlignes med litt vannavgang ved fødsel. Mao kunne ikke stoppe det. Ellers litt metallsmak i munnen og murringer. Er egentlig i veldig fin form. Har mye energi og i god form. Så jeg krysser fingrene for at det varer. Jeg var nemlig mye dårlig med nr !. Kastet opp de 4 første mnd.
Shiny84 Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 å så morro da!!!!! gratulerer!!! Vi som hadde samme utflod, oxo fikk jeg mens, men du var gravid, så forskjellig kan man være, he, he, he.... kjempe gald på dine veine!! iiiiii
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 11. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. november 2008 Tusen takk! Kan jo være at du har hatt en kjemisk graviditet? Jeg tror jeg hadde det for to mnd siden. Da hadde jeg samme tegn som nå, men fikk svak pos test. Så kom mensen og den var veldig sterk, med klumper + smerter. Etter det gikk kroppen tilbake til det normale igjen. Ønsker deg masse lykke til! Det blir din tur neste gang skal du se
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 11. november 2008 #10 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer så mye!! Kos deg masse og lykke til :-) "soper med meg litt babystøv jeg også" :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 11. november 2008 #11 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer så mye med spiren og lykke til med svangerskapet
Små Einsteins Skrevet 11. november 2008 #12 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer så masse, håper det klaffer hos meg snart også.Lykke til i svangerskapet:)
ifie Skrevet 11. november 2008 #13 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer!! Masse masse lykke til og kos deg med spira!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå