elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Hvilke papirer skal sendes til NAV? Jeg jobber som sykepl i kommunene og vil derfor få lønn/permpenger derfra som normalt, så får de etterbetalt igjen fra nav. (varsling om perm er sendt arb.giver) Hvilke papirer må jeg sende inn til NAV? Holder det med 'krav om ytelse ved fødsel og adopsjon'? Og kopi av lønnslipper til meg og far? eller må jeg sende inn 'inntekts-og skatteopplysninger for arbeidstaker' skjemaet og? Skjønner jo isåfall ikke noe av det skjemaet jeg:o(
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 11. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. november 2008 ingen som vet?
flypapir Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Jeg var på møte med nav for et par uker siden i regi av helsestasjonen og fikk beskjed om å sende inn skjemaet "krav om ytelser ved fødsel og adopsjon" og lønnsslipp fra begge... De nevnte ikke noe om det andre skjemaet.
Guttemamma75 Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Du må sende skjemaet "krav om ytelse ved fødsel og adopsjon", det andre skjemaet skal arbeidsgiver fylle ut og sende inn. Du trenger ikke sende med lønnsslipper, din manns jobb må også fylle ut et slikt skjema og sende det inn..
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 11. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2008 Vet arb.giver at de skal sende det inn? Eller er det noe som er min oppg å minne de på? Er de de på lønningskontoret som gjør det? El avd leder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå