maria isabell Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 er godkjent og har endelig begynt å pumpe melk t sykehuset...har mye melk,men babyen min drikker veldig mye også,så det er ikke mye i overskudd... noen som har tips på hva eg skal gjøre?
Yarn Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Så flott at du gjør dette! Jeg hadde også mye, men fant ikke helt energien til å pumpe ekstra til sykehuset. Jeg pumpet en del da gutten min var nyfødt, for han klarte ikke helt selv å få tak i. Jeg opplevde iallfall at å pumpe på kveldene var umulig, det kom ingenting, selv om jeg viste at der var noe! Man sier jo at jo mer man pumper, jo mer lages det. Etterspørsel = produksjon, så en mulighet er jo å legge inn en pumping mellom hans måltider en gang på formiddagen?
maria isabell Skrevet 11. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2008 får prøve å pumpe litt innimellom... gutten min er bare to mnd og drikker langt over en liter i døgnet...hadde hatt lyst å iallefall pumpe 200 ml i døgnet ekstra...de trenger virkelig melka og det er få som melder seg..av de som melder seg blir bare 40 prosent godkjent... hadde ikke overskudd til dette etter forrige fødsel,men nå skal eg klare det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå