Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Jeg er gravid 8+1, og hadde blod i trusa når jeg var do. Er litt lyserosa på truseinnlegget nå også ser jeg. Føler meg også litt oppblåst og har svake mensmurringer. Skal jeg ringe lege, eller må jeg bare vente å se det an siden det er så tidlig i svangerskapet? Er litt engstelig nå.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Det der er ikke uvanlig. Så lenge det ikke fossblør, skal du ikke være redd. De gjør ikke noe uansett.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Er ikke uvanlig å ha småblødniger i første tri, men ring om det får deg til å føle deg bedre. Er ikke noe legen kan gjøre fra eller til, annet enn å be deg se det an...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Jeg hadde nok ringt til lege. Ringte til legen i forrige svangerskap pga blødninger og fikk da en innvendig ul på legekontoret. Legen da fortelle at det var en lomme med blod som forårsaket blødninen og at jeg måtte ta det med ro i et par uker. Betryggende!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Ok, takk for svar. Har roet meg litt nå, ble bare litt stresset med en gang. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå