♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Blir snart gal av dette. Er 3uker siden SA, har vært kvalm og i elendig form siden da. Så har tatt HCG blodprøver hos legen og verdiene har ikke gått ned, faktisk økt litt.!!!!! Så var inne til ny innvendig UL i dag og det var det enda fostersekk inne i livmoren. Så legen kan ikke forstå hva som har blitt skrapt ut sist gang!!!! Ja ja.. så må jeg inn igjen ( Å jeg som trodde jeg hadde fått EL og var igang med prøvinga igjen, men nei da!!! Må vente enda lengre nå (
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Hej Jag kände att jag va bara tvungen att skriva til dej. jag hade en MA 2 augusti.. gick så i 11 uker utan mens å alla sa: det e normalt. Testade positivt upp till 5 uker efter utskrapningen å det var åxå enligt legen helt normalt. På UL 11 uker etter första utskrapningen såg man att det var "rikligt" med rester kvar och jag blev sänt på ny utskrapning 17 okt. Min HCG var då på 13. 2 dager etter utskrapningen var den äntligen negativ igen så det va bra. Var på kontroll 3nov å vad ser man då.. jo fortfarande rester.. e det möjligt??? Så nu skall jag på hysteroskopi/utskrapning den 25 nov. Hoppas ju att mensen kommer innan dess å ordnar upp i det hela å känns tryggt å veta att de skall ta en hysteroskopi då det kan bli sammanväxningar i livmodern. Om jag var dej hade jag hört om att få en hysteroskopi, så du vet att allt ser fint ut! Hoppas det löser sej för dej å att du snart sitter med en liten spire i magen=)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 11. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2008 Off du har vært igjennom en stooor pågjening. håper inderlig det ordne seg for deg den 25nov, skal krysse fingrene for deg.!! Var en helt ann lege jeg fikk snakket med i dag og det er han som skal utføre utskrapningen, så prøver å stole på han. Men håper jeg snart kan legge dette bak meg, har vært en stor pågjeninge. og spesielt nå som det er så mye ifamilien!!! så venter sambo hjem fra reisejobb i morgen, så bli han hjemme med den lille jenta våres.!!
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Ja det har varit några tunga månader å jag måste säja att Ullevål gör ju inte saken lättare när de inte vill säja nått annat än att detta är normalt. Men jag har stor tro på at det ordnar sej denna gången å att vi åxå snart e tebax i 1pp, glädjer mej=) När e det du skall in? Lycka till nu..
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 12. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2008 jeg skal inn i morgen, så gleder meg til å få dette overstått!!!! Ser fram til å bli ferdig og begynne på nytt!! Lykke Til deg også ))
håpogtro Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Hei ! Leit - og skremmende å høre om hva som har skjedd med deg. Kan jo begynne å lure på om de vet helt hva de driver med...? Jeg har nettopp hatt en SA så foreløpig vet jeg ikke helt hvordan det vil gå med meg, om jeg må inn til utstrapning osv senere. Men jeg er allerede redd for at jeg skal få kompikasjoner så tenkte om noen uker å kanskje ta en privat sjekk, ang for å se om jeg har fått arrdannelser osv i livmor. Du snakker om hysteroskopi, hva er det ? Er det lite kamera inn i livmoren ? Og ser denne metoden mer enn ultralyd ? Håper du har tid å svare. Også ønsker jeg deg masse lykke til og håper du blir i orden snart !!!
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Hysteroskopi är en kamera ja som dom kan se in i livmodern med vilket gör att de ser ting som inte ultralyd viser. Om du pratar med din fastlege kan de henvise dej till ultralyd, jag var på kontroll 2 uker etter min MA på smestadgynekologene.. detta var gratis pga att det hade med graviditet att göra! Jag har gitt opp å fundere på vad de driver med..nu vill jag bara få ordning på det hela å det ska va illa om de inte får med sej allt denna gång! Så jag er vid gott mot å hoppas att detta är min sista narkose på LÄNGE!!! Trist å höre om din SA.. håper det går bra med dej å att din kropp ordnar upp i det utan att utskrapning behövs!! Nej nu ska jag ta kvällen=)
Små Einsteins Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Vil bare ønske deg lykke til i morgen jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå