Youngster*mamma* Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Hei. I dag var jeg ute en tur bare for å få tiden til å gå. Var innom rema 1000 bare for å se hvor mye bleier egentli koster. (Kall det et fritidsproblem:)) På Rema 1000 kostet en pakke med Libero newbaby 2-4kg, 12.90 kr. Senere på dagen var jeg innom spar for å handle litt, der kostet samme bleiepakke 39.90 kr. Det var akkoratt den samme sorten, med like mange bleier. Syns dette var en utroooooolig stor pris forskjell.
stinky-monkey Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Oi, kostet det så lite? Kan ikke huske at de var så billige. Men bleiene blir dyrere og dyrere for hvert trinn du går opp. Mine barn har begynt på den fra 3-6 kilo, siden de har vært store, og har fort gått opp til neste størrelse igjen :-) Prisene går opp med bleiestørrelsen.. Jeg har kjøpt en pakke bleier til gutten i magen (3-6 kilo, libero) på rema, og innbiller meg at jeg betalte noe å 30 kroner! Det var stor forskjell fra 2-4 klassen på bare 12, 90 !!!!
2SønnerSmå Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Jeg jobbet på Kiwi før,der kostet newborn str,under 20 kr mener jeg. Men om du har fått alle disse gratis pakkene (libero,rimi,apoteket) så skal du ha en ganske god start på bleiebruken,både 2-4 kg og 3-6 kg
jinte1983 Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Uff ja, det er ofte sinnsyke forskjeller på diverse varer. Selv liker jeg libero mye bedre enn pampers, så jeg kjøper kun på KIWI, og får hver fjerde gratis. Regna på dette med forrigemann, og skal si jeg sparte massevis av penger på det! Var på joker for ett par helger siden (søndagsåpen, og var ett par ting vi måtte ha), og der var det varer med prisforskjell opptil 40-50 kroner dyrere(!!!!) enn på kiwi... DET er sykt
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 på en rema butikk i hamar selger dem bleier i alle str for 20 kr pk.. pampers baby dry 11-25 kg kr 20! 24 bleier i pakken! baby dry 4-9 kg 20 kr,32 i pakken er vel og merke den gamle pamperstypen,men bleiene er gode dem dette er ca halv pris av hva man betaler til vanlig for pampers bleiene..
M og gutta Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Rema har noe reklame på at de har bleier til halv pris, fordi de ikke har bleieavtaler slik som andre butikker...
Maya_1 Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 På Kiwi koster de 18,- her (så jeg heelt tilfeldig..hehe), når man regner med at man får hver 4. pakke fritt blir det 13,5 per pakke. Bra det også, siden de er nærmest meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå