Gå til innhold

Når NAV ringer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sendte inn min søknad om fødselspenger for en uke siden og i går ringte saksbehandler meg angående søknaden. Vil dette si at jeg kan håpe på å få innvilget søknaden min i tid til termin 28.des? Eller er det nå det virkelig tidkrevende arbeidet begynner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tale30

Noen steder er behandlingstiden visstnok 3 måneder mens andre steder går det kjapt (en til to uker). Får krysse fingrene!

Ellers så kommer det jo an på hva saksbehandleren ville da. Dersom de mangler info så tar det vel litt ekstra tid. Som tommelfingerregel er det lurt å dobbeltsjekke at de har fått alt av nødvendig info. Da går det raskest (de er ikke alltid så raske med å si ifra om de mangler info, dessverre). Dette vet jeg av egen og andres erfaringer.

Noe annet: jeg husker at du snakket varmt om en fotobok du laget for en stund siden! Hadde vært veldig glad for å få linken til det nettstedet igjen! Har du den? :)

Skrevet

Ja jeg kan skrive under på at de kan være sene. Jeg hadde fått mannen til å skrive under på papirene før vi sendte de inn, men hadde selv glemt å skrive under. det tok 6 uker fra jeg sendte inn papirene før jeg fikk de tilbake for å skrive under og sende de inn på nytt.

Skrevet

Det de ville var at arbeidsgiver ikke hadde krysset av på om hvorvidt de skulle betale lønn i permisjonen. Jeg hadde i mine papirer krysset av for at de ikke skulle det da men..

Når det gjelder fotoboken så finner du programmet på www.japanphoto.no Det er sååå morro med disse bøkene! Nå venter jeg bare på babyen så jeg kan ta noen bilder ;)

Skrevet

Høres ikke ut som om det med Nav burde trekke i langdrag pga det hvertfall :)

Jeg tittet faktisk på Japanfoto sin bok tidligere i dag og så at de har vunnet i kåring osv! Artig at det er den du bruker da. Jeg satser på å komme igang på den fronten jeg også! Ser gøy ut, ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...