sassi87 Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Dette ber vel et spm. som går ganske mye igjen, men må spør for det om:)... Er 19 uker nå, å tror jeg har kjent spark i ca en uke. I beg trodde jeg ikke det var spark, men håper og tror at det er spark jeg kjenner..Men det jeg lurer på er om man kan kjene spark forskjellige steder i magen??? Først kjennte jeg det berre på venstre side, å nå har det flyttet seg til høyre side, kan dette stemme???
Plutselig_gravid Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 ja, da:) Bebisen beveger jo på seg og snur seg og slikt:) Jeg er 21 uker på vei og hele magen beveger seg. Sparker både på høyre og venstre siden litt nedforbi navlen. Min ligger med hodet ned nå ser du. Og ryggen ligger akkurat nå på høyre side. hehe. Kjenner bebisen min godt. Er såå koselig.
sassi87 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2008 Å så kjekt:)...blir mer og mer sikker på at det er bebisen jeg kjenner jeg nå,men klarer ikke å kjenne kor hodet å ryggen ligger da..Skal på ultralyd imorgen så det blir kjempe spennende:)
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Hei! Så spennende!! Har ikke vært på ultralyd ennå, men skal neste torsdag!! Gleder meg : ) Jeg har kjent babyen en stund nå og på MANGE forskjellige steder! Trodde først det måtte være flere der inne, men har snakket med flere og de sa det var det samme for dem : ) Kos deg masse med bevegelsene og lykke til på ultralyden i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå