Gå til innhold

Spark på forskjellige steder???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette ber vel et spm. som går ganske mye igjen, men må spør for det om:)... Er 19 uker nå, å tror jeg har kjent spark i ca en uke. I beg trodde jeg ikke det var spark, men håper og tror at det er spark jeg kjenner..Men det jeg lurer på er om man kan kjene spark forskjellige steder i magen??? Først kjennte jeg det berre på venstre side, å nå har det flyttet seg til høyre side, kan dette stemme???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, da:) Bebisen beveger jo på seg og snur seg og slikt:)

Jeg er 21 uker på vei og hele magen beveger seg. Sparker både på høyre og venstre siden litt nedforbi navlen. Min ligger med hodet ned nå ser du. Og ryggen ligger akkurat nå på høyre side. hehe. Kjenner bebisen min godt. Er såå koselig.

Skrevet

Å så kjekt:)...blir mer og mer sikker på at det er bebisen jeg kjenner jeg nå,men klarer ikke å kjenne kor hodet å ryggen ligger da..Skal på ultralyd imorgen så det blir kjempe spennende:)

Skrevet

Hei! Så spennende!! Har ikke vært på ultralyd ennå, men skal neste torsdag!! Gleder meg : ) Jeg har kjent babyen en stund nå og på MANGE forskjellige steder! Trodde først det måtte være flere der inne, men har snakket med flere og de sa det var det samme for dem : )

Kos deg masse med bevegelsene og lykke til på ultralyden i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...