Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Tatt en pause i spåingen pga noe personlig men lurer på om jeg er gravid nå?Mange har spådd meg gravid i nærmeste framtid. 16.08.82 På forhånd takk.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Dytter jeg...Er du her whitelily?
Gjest Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 hei hei, er litt sliten idag, har ommøblert og revet tapet.. sikkert ikke lurest med øreverk, bekkenløsning og hypermessis.. men, men har forresten vært på ul og det var jammen meg en liten jente inni der gitt!! ble veldig overrasket siden jeg var sikker på gutt, men hadde det sånn med hun jeg har fra før også, så nå må jeg bare instille meg på enda en rosa prinsesse hehe.. ellers så skjer det ikke noe med salg her da, håper virkelig det skjer noe på nyåret, for har såååååååååååååååååååååååååå lyst til å flytte sammen med kjærsten igjen, merker det tar litt på å ikke ha han hos meg hele tiden, men men det skjer vel en dag om ikke så lenge håper jeg...vi har det ivertfall veldig bra sammen igjen og har funnet ut av masse, så føler vi står mye sterkere enn før måtte dele litt hehe, var så lenge siden sist la noen kort på deg og de samme kortene kommer opp igjen og igjen, men de har ingenting med graviditet å gjøre, det kortet ligger litt lenger frem i tid, men det sitter enten nå og er tidlig eller veldig snart. MEN det er mye stress hos deg nå, mange tanker, tunge tanker. føler det kan ha noe med økonomi og evt jobb å gjøre, men jeg ser at ting snur seg for deg snart. du har nådd bunden og det er faktisk bare en vei opp, men samtidig så vil ikke ting skje av seg selv du må jobbe og slite litt for å få ting på plass. men sorgen og stresset ditt letner som dagene går. om du må ta et valg, så vil du finne svaret i deg selv, og når valget er tatt vil ting falle på plass sakte men sikkert..søk inn i deg selv og finn svarene der, du har alt du trenger for å finne ut av ting, styrken sitter i deg, du ser den bare ikke helt akkurat nå, men det kommer.. skulle skrevet mer, men tror jeg avslutter her nå, håper du fikk noe ut av dette. og så vil jeg gi deg en varm klem for føler du har bruk for det nå )))))))))))))
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Tusen takk for langt svar og at du tok deg tid. Sitter nesten med litt tårer i øynene for du har så rett så rett..Det er myyye tanker i hodet mitt for tiden, og det er på jobb, sambo og økonomi så du har mye rett.Tenker en del på graviditet også så håper jeg blir det snart.Er sykemeldt for tiden så tenker jo mye på hva som skjer på jobb og det å ha så dårlig råd hele tiden.Vi har nettopp pusset opp her også rivd tapet, malt og lagt nye gulv, slitsomt med oppussing. Så utrolig godt å høre at det har ordnet seg med kjæresten, følte det sterkt og føler dere kommer til å flytte sammen igjen ganske snart.Er vel rart at han drar fra deg i steden for å bli sånn som når dere bodde sammen, det å bli alene i stua er jo ikke så koslig.Forholdet deres blir bare sterkere og ser dere koser dere med jenta når hun blir født føler sterkt KS.Hadde det selv og ingenting å være redd for hadde selv hasteks men det gikk så fort, vurderer planlagt ks med neste når den tid kommer. Takk for fine tilbakemeldinger det trengte jeg. Stor klem
Gjest Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 så bra at det ga deg noe!! jeg sitter her å stor tuter selv hehe.. det du sier stemmer jo også godt. jeg har det vondt når han drar eller når jeg drar fra han, men jeg vet at ting vil snu så derfor klarer jeg å være sterk. også vet jeg at han synes det er like vondt. men vi skal klare oss for vi ser at vi har styrken i hverandre )) jeg skal på samtale om ks i januar, hadde hasteks sist så gruer meg ikke til det, skal ligge på gulvet å grine meg til det om jeg så må men tror du hun kommer lenge før termin? jeg ser gjerne på deg igjen når du måtte ønske, får så mye god energi fra deg, så håper bare jeg klarer å sende deg litt også ))))) husk på hvem du er og hva du står for nå som ting er tung, for styrken ser jeg klart i deg, den må bare lokkes frem på en måte stooor klem
Gjest Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 tror du forresten vi får en til? han snakker alt om at han tror vi får en til hehe... og han har litt for god intuisjon, så får litt sommerfugler i magen hehe..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Jeg føler sterkt 3 barn på deg, kanskje en fjerdemann men det er isåfall lenge til enda og da er det heller ikka planlagt.Jenta di kommer i slutten av mars engang, får opp tallet 26 jeg da. Lykke til:)
Gjest Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 hadde vært fint om vi fikk en gutt om vi får en til da.. for nå når Lily kommer så har vi 4 jenter og 1 gutt totalt med min,hans og vårt barn 4 mann tror jeg vi skal klare å unngå hehe.. tusen takk igjen for alt, og bare rop når du trenger meg!! stooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå