Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Melkekua +3 rosa ulldotter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Reima tec + til datteren min på 5 fra ifjor. Hadde også en trolldress, men som er blitt for liten i år. Var egentlig på utkikk etter en ny trolldress, men kom over en reima med uttagbart fleece-for til halv pris. Ulempen er at da jeg kom hjem oppdaget jeg at fleece-foret ikke går ann å bruke uten utedressen. Det var jo så praktisk med trolldressen, og jeg er egentlig veldig for ull på vinteren.

Hva hadde dere gjort? Levert tilbake reima-dressen og kjøpt ny trolldress, (får jo mer ut av trolldressen) eller beholdt reima-dressen og kanskje kjøpe en ekstra ulldress?

Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den reimaen som du har kjøpt? Er det reima tec? Slik at den er vanntett? Jeg er for at dresser er vantette. Har selv ikke likt de dressene som har uttagbart for som en ikke kan bruke uten dress. Har ikke helt skjønt poenget. Eller det vil si poenget er jo at man skal kunne bruke dressen som vår dress, men det ble aldri til her at vi gjorde det.

Jeg har hatt en troll dress, ikke med utagabart for men vanlig vinter troll dress. var ikke så fornøyd med densom reima. reima sitter godt på mine barn, mens troll dressen var så veldig tung syntes jeg. men det kan jo være bare meg?

vet ikke om dette hjalp deg så mye, men var det svaret jeg klarte å gi..

Skrevet

Hvis du likevel skal kjøpe en trolldress kan du vel bare bytte reima dressen?

Jeg misforsto kanskje men jeg forsto spm som om du enten skulle ha reima dressen og kanskje kjøpe troll også, eller om du skulle bytte reima og kjøpe troll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...