2SønnerSmå Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Ellr egentlig skapet den stod på! Kjøpte et skap på ikea som var beregnet for å ha vaskemaskin på,men igår kveld knakk ene foten,selv om skapet var skrudd fast i veggen,så vaskemaskinen gikk i gulvet med et brak!! Det gikk i stykker noen deler inni,så nå venter vi på de,men dere kan jo selv tenke dere hvor kjekt dette er midt i bleieslutt perioden til 3 åringen =( Bare et lite hjertesukk fra meg,som visst må begynne å vaske på gamlemåten =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå