-dolly- Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Noen som vet om et koselig intimt sted i Bergen sentrum som passer til en samling etter en begravelse? vanlig restaurant el. lignende, ikke utleie lokale.
Vil Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Hei, først av alt: kondolerer. Litt avhengig av hvor mange der er har jeg noen forslag. Holbergstuen har store bord og ligger litt for seg selv, ellers er jo Louisianna veldig hyggelig, litt mindre forhold. På en måte mer intimt. Der kan man kanskje bestille mange nok bord til å ta en hel etasje.
lillenemi Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Jeg synes at Zupperia er ganske koselig og intimt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå