Gå til innhold

Koselig sted i Bergen sentrum?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om et koselig intimt sted i Bergen sentrum som passer til en samling etter en begravelse? vanlig restaurant el. lignende, ikke utleie lokale.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

først av alt: kondolerer.

 

Litt avhengig av hvor mange der er har jeg noen forslag.

 

Holbergstuen har store bord og ligger litt for seg selv, ellers er jo Louisianna veldig hyggelig, litt mindre forhold. På en måte mer intimt.

Der kan man kanskje bestille mange nok bord til å ta en hel etasje.

 

 

Skrevet

Jeg synes at Zupperia er ganske koselig og intimt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...