Gå til innhold

hva synes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

plutselig bare datt det ned i hodet mitt hva vi skal kalle barnet om det blir ei jente;

Jenny-det blir da etter oldemora mi....

rart hvordan ting bare detter ned hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

liker det ikke...

Skrevet

Jeg syns Jenny er ett fint navn. Men jeg ville ikke kalt barnet mitt det, men vi er jo forskjellige. :)

Skrevet

Jenny er et koselig navn! Og så er det hyggelig å bli kalt opp etter noen også.

Skrevet

Synes Jenny er et greit navn, og alltid hyggelig å bruke familienavn. Litt poppis etter min smak.

Skrevet

Det funker desverre ikke på min dialekt (Jenny er unaturlig å si her, det blir Jænni), men syns det er fint på andre dialekter. =)) Litt utenom, og jeg er for alle navn som ikke er i Emma/Sara/Leah-sjangeren.

Skrevet

Jeg syntes navnet var kjempe fint og kunne godt ha kalt mitt neste barn det om det ble jente.

Skrevet

Liker det kjempegodt, men samboer er ikke så fan av oppkalling, dermed var det ikke aktuelt hos oss...

Skrevet

Jenny er et kjempenydelig navn:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...