storebror og junibaby=) Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 plutselig bare datt det ned i hodet mitt hva vi skal kalle barnet om det blir ei jente; Jenny-det blir da etter oldemora mi.... rart hvordan ting bare detter ned hehe
Ajam Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Jeg syns Jenny er ett fint navn. Men jeg ville ikke kalt barnet mitt det, men vi er jo forskjellige.
Småfolk Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Jenny er et koselig navn! Og så er det hyggelig å bli kalt opp etter noen også.
erteposen + 4 Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Synes Jenny er et greit navn, og alltid hyggelig å bruke familienavn. Litt poppis etter min smak.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. november 2008 #9 Skrevet 11. november 2008 Det funker desverre ikke på min dialekt (Jenny er unaturlig å si her, det blir Jænni), men syns det er fint på andre dialekter. =)) Litt utenom, og jeg er for alle navn som ikke er i Emma/Sara/Leah-sjangeren.
polarn & pyrene Skrevet 11. november 2008 #10 Skrevet 11. november 2008 Jeg syntes navnet var kjempe fint og kunne godt ha kalt mitt neste barn det om det ble jente.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 11. november 2008 #12 Skrevet 11. november 2008 Liker det kjempegodt, men samboer er ikke så fan av oppkalling, dermed var det ikke aktuelt hos oss...
xxxJulianexxx Skrevet 11. november 2008 #13 Skrevet 11. november 2008 Jenny er et kjempenydelig navn:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå