Gå til innhold

Rynker?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, jeg er bare 32 og har funnet at jeg har fine linjer i panna allerede.. Er ikke det fryktelig tidlig?!? Er vel gamle dager med for mye festing og sene netter jeg ser resultatet av...

Er dette vanlig? Hvordan tar dere vare paa huden deres?? Hjelpes...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida det er ikke tidlig, en skal helste begynne å bruke antirynkekrem når en er rundt 23 år..

Men er også forskjell på tørrhetslinjer å rynker, dersom en har tørrhetslinjer blir de mye bedre i det du smører deg med en god fuktighetskrem..

Skrevet

Jeg er 40 og har ingen rynker. Men så er jeg nøye med livsstil og kosthold og har alltid vært det. Finnes ingen snarvei til sånt. Gener er nok og med i bildet for min del. Hvis du har røyket så er du jo garantert å få rynker mye tidligere og gjerne mer rynker også. Livets realiteter.

Skrevet

40 og ingen rynker? ikke fine linjer en gang? Eller litt hengehud? wow...

Skrevet

Stemmer det. Hjelper med litt bollekinn også, he-he (er ellers helt passe vektmessig). De som er for tynne og innsunkne i kinnene får gjerne fortere rynker, har jeg sett.

Jeg har mye mer tro på kostholdet enn på alskens kremer og ytre påførte produkter (gjelder å ikke lesse på med alt for mye for det også sliter på huden).

Skrevet

He-he, ja de med rynker bør satse på det! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...