Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Dersom jeg skulle hatt gutt, er sindre et av favorittene mine..Kjempe fint navn.. Nå sitter jeg med jente i magen, en uke til termin å har ikke peiling hva vi skal kalle jenta vår...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 pøbelnavn på linje med ronny, tommy, preben osv
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Det er et av guttenavnene vi står og velger mellom
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 synes det er helt greit.. men litt tynt på linje med Vetle og Linus om du skjønner? Synes ikke det er så maskulint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå