Gå til innhold

Hvilken 7-seter har dere, og er dere fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er vanskelig å vite hvor vi skal begynne å kikke.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opel Zafira. Veldig fornøyd. Den har 5 ordinære seter og to litt enklere seter bakerst.

Positivt: Den er ikke så svær som andre 7-setere, stabil, greit dieselforbruk, lett å slå¨de bakerste setene opp og ned. En veldig kjekk bil. Anbefales!

Minus: De bakerste setene er ikke noe for voksne folk, men det er vel heller ikke meningen...

Skrevet

Vi har Volkswagen Touran 2005-modell, diesel. Jeg er strålende fornøyd!

Vi får plass til tre barneseter ved siden av hverandre baki, og det er også plass til to helt bakerst, dog på litt enklere seter. Men bilen fungerer kjempefint. Vi har nå snart 4 unger tilsammen, så denne bilen er ypperlig for oss på lengre ferieturer med bil. Vi skal bare anskaffe oss takboks, slik at vi får med all bagasjen ;)

Jeg kjører bortimot 4,5 mil til og fra jobb hver dag, og comforten er det ikke noe å si på. Dessuten er drivstoffkostnadene forholdsvis lave. Vi bruker mindre på denne enn hva vi gjorde på vectra'n vi hadde før (bensin da...) Rundt 1500 tipper jeg vi bruker pr mnd, når jeg er på jobb hver dag. Jeg står litt i kø til og fra jobb, så det blir litt tomgangskjøring også.

Skrevet

Mercedes E klasse stasjonsvogn...super fornøyd!:)

Skrevet

Må bare snike meg inn her, supert å høre om touran for den har vi nemlig veldig lyst på også. Vi skal riktignok bare ha 3 barn, men ser jo at vi kunne hatt god bruk for en litt større bil enn stv. Selv om vi beholder den også =))

Skrevet

Takk for svar alle sammen! du som hadde touranen, hvor mye kosta den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...