Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Kan noen hjelpe meg her, Jeg har knukket en takk og vet der og er hull i den, Mitt stoooore problem er at jeg har en gruuuusom tannlegeskrekk. Jeg kan ikke gå inn på ett tannlegekontor uten å få helt panikk og gråter. Noen som vet om noen bra tannleger og som har slitt med dette selv? Bor i Oslo området.
pingu...... Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 søk på tannleger med ekspertise i tannlegeskrekk. Ring og spør om time og be samtidig om en resept på beroligende. Jeg sliter med det samme selv, og disse dager manner jeg meg opp til å ringe....det tar ukesvis.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Jeg sliter selv med tannlegeskrekk.... Sliter sånn at tennene mine ser snart ut som et gravsted. Nå er det sånn at jeg skjemmes over tennene mine at jeg ikke tørr av den grunn heller... Tenker liksom "Herreguuud, hva tenker de om meg nå! Nå får jeg kjeft og dyre regninger" En annen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå